Friday, February 15, 2013

Aku budakkKetott =3





Izinkan aku meluahkan perasanku pada hari ini ^^ boleh kan ? awk-ii semua :D

Huwahuwa... aku diejek betubi-tubi sbb aku pendekk.. yer ! mmg saia pendek ! saia pendekk dan kecik ! saia budak pendek yang tak cukup ketinggian. yer ! saia tak layak jdi model apalagi nak jadi pramugari.. Aku form 4 tpi org ingt form 2 ! ha'ah ! cantik (Y) ! 

Tpikan...best sngt ker jdi tinggi hah ? smpai dye ejek saia yg pendekk dan ketott niey.. saia rasa saia takderlarh ketott sngt... kan ? kan ? ker kau rasa macam mana kawan ? Bukannya saia lahir tak cukup sifat pown..saia cuma tak cukup ketinggian jer.. sbbtue saia suka pkai wedges ! bukan sbb malu saia pendek tpi utk tambhkan keyakinan..hehe :D 

Tpi tinggi nie.. best ker hah ? tinggi dan kurus cekeding ? huh ! silap-ii orang tertukar dengan tiang letrik ! hahahahahaa ! eyh, orang tinggi nie seimbang tak daya graviti dia hah ? msti tak niey ! haha ! org tinggi jugak tak dpt menyelinap atau mnyorok di tempat yg kecik dan pendek mcm aku yang ketot dan pendek niey :p 

So, sbb kau ejek aku pendekk..aku dngn rendah hatinya menerima ejekan kau itu.. tengok --> nama Blogger Profile pown aku tukar dengan nama BudakkKetott ! nama ASK.fm, nama twitter.. mujur nama fb jer aku tak tukar tau ! puas hati dah kau skrg ?? huh ! lgpown bgus jugak ! ada jugakk nama samaran aku BudakkKetott niey... ^^ hehe :D

tpikan.. aku takder larh pendek or ketott sngt kowt.. biasa jer klau aku ukur ngn kawan-ii.. cuma aku agak kurang ketinggian sikit jer dri dowrnk...

Ok :D Bye !




No comments:

Post a Comment

^^ Taknak tinggal komen ker comel-ii dan kiut-ii semua :3