Monday, January 24, 2011

bakpe blog aku ni ialah glitter teenager..

bakpe yer..c0z aku ni remaja la...glitter yg bermaksud menyerlah atau bersinar..n more seorang remaja yg kian menyerlah..so what!!!..skrg aku dh memasuki alm remaja yg sngt mencabar giller..dulu aku hanyalah seorg knk-knk skema but now i'm a teenager..n now i'm 14..
n aku baru jer nk merasa dunia remaja ni..aku ni seornk yg giller brkawan..suka kumpul kwn  but not kumpul boyfrenz..

the best memories is only with my friends n family..i luv my friend..n i like to many more frenz..selagi boleh aku akn trus setia mencari sahabat..aku setia menuruti kata-kata ini.
berkawan biar beribu
berkasih biar satu..
aku x suka kata-kata ini...xxxxxx
berkawan biar sedikit
berkasih biar berempat
yg lebih buat spare part
(dipetik dari kwn aku, yayah)
i luv my frenz

1 comment:

You may leave a comment here :))