Friday, April 15, 2011

jatuh cinta ngn majalah yezz! (episod 1)

hi...aku ni nk ckp strate to the point..umo aku 14 skrg..umo aku ni umo yg memerlukan hiburan seperti majalah ler..n pilihan aku yezz!..mula 2 mengenali yezz! ialah ketika aku d form 1..kwn aku yayah n wawa..bawa senahkshak yezz!..aku baca n baca..mula2 tu aku belek jer dulu..then masa tu coverstori nyer ialah tiz zakyah n remy ishak from nothing to something..aku jadi teruja nk baca..then  ada cikgu masuk..so aku x smpat nk baca..aku minta kebenaran nk baca d rumah..d rumah aku bca smbil tersenyum..kot..hahaha..majalah yezz! mmg best sngt..aku mula tertarik dngn yezz! tetapi ada halngn yg datang menghalang aku memilikinya..

so nk tau apa halangn nye tunggu nnti..wait n see...sabar yer,,, S ... A....  B.....A.....R..!!!!

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))