Thursday, May 19, 2011

citer pasal bola kot..entahler..

Apa nak kesah..
Askum…huhu..dah lama aku x hupdate blog c0z bzy study c0z I kan periksa..well pasal the yezz! Magazine tu baik u all forget la..c0z aku x nk bukak tembelang org..cian dye..apa nk kesah la kan..korang x kesah kann..kak limah lg la x kesah..
Well sebenarnya aku x tau citer apa yg aku nk hupdate skrg ni..huhu don’t  angry  key!!! Ops! Sebelum tu bl0m trlmbat lgi untk aku ucap tahniah to pasukan the red warriors coz dpt masuk piala FA..n aku x sbar nk ucp tahniah bila kita dapat piala tu nnti..kelantan on the top!!! Iluv u..
  suatu ketika dulu..
ketika menjulang piala sumbangsih menewaskan Selangor..
Untk Selangor..jngn jeles yer..hehehe..
I love kelantan n THE RED WARRIORS !!!

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))