Monday, January 2, 2012

blog ksyangan ku niey udah brubah 360 drjah...hehe

Anneyong semua…
Chal cinessoyo ???
Today gua nk ksi warning kat bro-bro yg suka sngt mnyebok kat blog gua…tterima kasih bbnyk yer…sbb dh bersusah payah memaksa jari tangan itu utk menaip keypad www.glitterteenager.blogspot.com dan bersusah payah membuka mata/otak/akal/fikiran utk mmbcer dan mnerima sumer stori yg aku dh taip kat sini!!! Dan tima kasih juga krna telah mmksa urat jari utk klik follow kat blog gua nieyh !!! n really thanks sbb loyal ngn blog gua niey… dan sbb bro-bro sumer loyal la gua dh iktiraf bro-bro sumer my sweet sour honeydew…. Ha… bro-bro sumer msti buat x kesah jer ngn glaran niey tpi di sisi dan di hti gua … mknanyer mndlm bro !!!
(hah? Amcam?? Ayat-ayat yg kat atas tu boleh buat ak jdi taiko tak??? Hehe… agak-agak nyer ada tak yg nk sain kontrak nk suruh aku brlakon dlm cerita gangster Syamsul Yusof ??? ak rser dah boleh dah niey brlakon…jadi tukang basuh berak apek taiko la….hahaha )
Well… sila abaikan ayat-ayat yg mnusuk-nusuk ke slur kentut kowrank sumer tu yer…
*Well…actually … I really want to thanks to my sweet sour E_dayah Ismail* (bcer dlm keadaan slange org putih yg kuat) yg sngt baik hati+murah hati+kasi hati + jantung hati + jatuh hati y snggup menolong ak mncntikkan lgi blog hudos aku niey… she’s really my sweet sour…. La!!! My bezbezbebzbebzbebzbezbez budddddddyyyy !!!!!! mmg tbaik alaf ni la…
Well sumer niey hasil kreativiti dia la… cntikkan ???? ak suka… tema yg mmg aku akn slalu guna… sweetgurly!!! Tu mmg citarasa aku la tu.. trmasuk la design bilikku syurgaku niey!!! Smpai org dtg rumah pun aku x perasan asyik duk trperap dlm bilik yg aku hias guna tema sweet tu… auwww!!! Mnisnyerr… mmg sjk kecil lgi ak suka ngn bnda-bnda yg sweet niey… smpai Dayah pun dh x prlu nk tnyer aku..aku nk guna tema aper.. dia dah tau aku minat tema tu…Cuma aku just tmbh ckit unsur korea… korea pun sweet… jumpa tngk cra mereka berfashion… aku suka !!!
Well…ur,mm… enthla…hehe……urmm… aper ak nk ckp lgi erk?? Hehe… tdi bnyk sngt idea…. Aper yer…. Adus honey… ak xtau nk stori aper dah…

Oklah.. otak kku mmg mmrlukan rehat…
Ak blah dulu…
Anneyong hikaesseyo !!
Sarangngi all…

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))