Sunday, September 30, 2012

kwn pnting bg ak!

aku syg kwn aku,,

syg bagai nk gler,,, smpai ak xtau mcmmner hidup ak klau xdew kwn,,  ak susah nk sakitkan hati dwrnk,,sbb ak syg gler kat dowrnk kecuali org tue sndiri yg cari MASALAH!!!   itu ak akn  balas ok!

dri kecik lg ak ader kwn...  mser kecik-ii dulu ak rmai kwn lelaki :)  mngkin sbb tue ak kasar ciket bler besar,,

klu nk senaraikan kwn tue mmg susah la,,, lgi la klau nk cerita tntg mereka,,,agaknyer taun dpn tak abes,,, biarlah ak brstory umum jer yer:)

biler kita ada kwn jer ,,kita bleyh tau erti PERSAHABATAN sebenar,,,yg sejati,  kwn-ii brlmabak kita bley cri tpi jika KAWAN SEJATI,,,ingt ada jual di pasar malam ker???
dngn kwn kau bleyh rasa gembira yg teramat sngt dngn kwn juga kau dpt belajar erti sebuah kegembiraan :)

biler kita nk luahkan masalah! ak prcaya la msty kwrnk citer kat kwn bukan famili kan,,,
sbbnyer kwn sebaya ngn kita dan ofc0z la kita selesa ngn mereka,,,  so,,, pnting tak kwn nie,,,???

tpi ak xfaham la ngn owrnk yg bleyh lupa kwn sbb kekasih hati intan payung mereka tue,,  ingt bleyh kekal smpai bila-ii ker??   eiiyyy!! prgi mamp0s lah!

cintan cintun k0non,,kalau cintan -cintun tue tpi kwn xlupa xpe ,, nie kwn pun buat mcm smpah jer bila berkapel,,, tpi biler putus kau cri saper bangang,,, kwn kau kan,,,

ok dat's oll :)

bubye :)

No comments:

Post a Comment

^^ Taknak tinggal komen ker comel-ii dan kiut-ii semua :3