Sunday, October 7, 2012

lusa PMR larh! darlink !

woh000 !!!

diam tak diam kan ~~~

arinie dah 7 OKTOBER dah :)

6 ari lgi birthday ak :)
owh! cukuplarh suwit 15 ak taun nie!

tpi tue tak pnting sngt!

yg lbeyh pnting skrg nie,,,
PMR DATE is just stone throw awy!
OMG >.< !

Perhatian kepada cal0n-ii PMR yg bl0m lgi sedar !
Tarikh PMR 2012
adalah pada :

9 OKTOBER 2012
bersamaan dngn hari selasa
mnggu ini !

kau tak rser berdebar ke??
uh! kau mmg xder perasaan larh!


tdi kat sk0lah ,, cg adakan
majlis restu ilmu n solat hajat,,
sdeyh tak terkata!

tpi ketika ada pelajar yg sedar PMR nk start nie,,
aderlarh manusia-ii yg tiada perasaan buat bising!
byangkanlarh! ketika cg nk izinkan ilmu 3 tahu belajar nie,,
bleyh mereka-ii itu brbual dan brgurau di belakang,,
lpstue bila tyme brsalam,,
mafia-ii ini lari keluar dri majlis!

ak mcm xprcaya jer
tpi ak kena prcaya dngn realitti hari ini,,

tdi 
pengetua ak tnyer saper yg dah bersedia semaksimum 
mungkin!
mafia-mafia yg ntah kan belajar ke tidak tue,,
mngangkat tangan dengan brlagak dan sombong skaliey,,

susah larh! org yg brlagak pndai mcm nie,,
kecuali larh! kpd org-ii yg btul-ii bersedia,,
kwn ak dye angkat tngn ,,
sbb dye kata dye ready n xsbr nk PMR,,

ini tak!

dan di sini ak nk bgi sebuah dialog ciket :

A : eyh! kau ponteng lgi ker mnggu nie??
B : mmg larh! borink larh dlm kelas      ...
A : ak dah xnk ponteng dah,,,, ...............
B : knape?? Ala ,, join arh! skaliey,,  ......
A : kau tau tak PMR biler ?????    ?????
B : biler ???

A : weyh! PMR mnggu nie larh! hri selasa nie,,
B : oh yer ker ??


P/S : ak nk nasihatkan si B tue xpyh dtg periksa larh! buat malu sekolah jer biler result keluar,,

okeyh larh! u ollss,, ak nk mintak maaf,,
kalau spnjang ak berbl0g nie,,ayat-ii akt dlm ader tertusuk ke lubang mata dan hati ,,
ak mintak maaf larh!
sbb ak tau ak sngaja^^
hehe!

doakan ak dpt straight A's OK !!!

thanks darlink :)

No comments:

Post a Comment

^^ Taknak tinggal komen ker comel-ii dan kiut-ii semua :3