Tuesday, June 26, 2018

Will change this blog layout

Holla everyone. Good morning !

So today, i just reviewing my blog after lama sangat tinggalkan ia bersawang tanpa dijaga. Quite busy with my life but now i am having my semester break so i think that i should change my blog face ! it's been a long time since im using this old face and i think now is the time. Tapi, tak tahu lagilah bila haritu but yeah this cuti semester lah. I have 2 bulan lagi kut cuti utk continue jdi student marine biology for the last year ! It's gonna be a though year for me next semester !

I just open this blog tadi, sbb smlm and 2 hari sebelum ni saya dapat bnyk dm and pm from instagram and twitter asking for help about my current course with is BiologyMarine. So, tdi saya baru dpt check lah semua yg dm and pm dkat my social media account. Saya akan reply slow slow okaay. jangan risau. Sbb dalam minggu ni saya busy sikit uruskan tntg my final year project for next semester. Nak kena tngok sampling site, check my preference study wujud ke dkat sampling site tu. then smlm baru balik dari terengganu hantar my second brother yg Alhamdulillah dapat tawaran masuk ke IPG Kampus Dato Razali Ismail di Batu Rakit, Terengganu. Ya, a bit near jaraknya dngn UMT. Harini barulah lapang sedikit tu pun pagi tadi kalut juga menggoreng keropok lekor yg dibeli dkat Terengganu smlm utk papa and ibu bawak jamu kawan kawan sekerja (cikgu-cikgu di sekolah masing-masing).

So, nanti bila hidup dah tenang sikit maybe lepas saya present proposal fyp this coming July baru saya buat lah major change tu this blog yang saya sayang gila ni.

p/s : so, i will change the layout but dont know when...

Till then, Bye :))

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))