Thursday, April 4, 2013

Balik dari kem Kepimpinan Pengawas..


Salam Jumaat :) Uahh.. letih niey letih.. masih blom hilang lgi betapa letih dan penatnya badan.. cuma skrg dah wangi sikit sbb dpt mandi dngn sempurna :)

Minggu nie, start 2 April hingga kelmarin 4 April, aku tlah join satu kem kepimpinan di Tanjung Chap Beach Resort , Bachok , Kelatey ^^ letih wwooo.. rasa menangis jer.. dhlarh dngn cuaca yg panas , kering tanpa hujan niey.. aduhai ...

Aku takut cikgu rmpas phone..so, aku tak bwk larh SG Note aku --' tpi bila smpai sana , fasi ckp phone boleyh dipegang sndiri --' Rasa nak marah jer ! Klau aku tahu, aku dah bawak dah.. borink ooo klau tak bwk phone.. tak boleyh nk brbalas mesej dngn org.. muhaha !

Tpi, keseluruhan .. kem tue mmg best sbb dihandle oleh fasilitators dri ProMinda.. Mama,Papa,Abah,Kaklin dan Abe Wey ^^ diorank mmg trbaik dan sporting, kelakar and so 0n... cuma rmai peserta yg ckp tmpat penginapan tue yg tak best... cuma bayangkan larh.. dorm dimuatkan dngn 66 org pelajar utk satu dorm.. tak ker mcm tin sardin tue.. tpi aku dan kawan-ii duduk dlm satu bilik yg memuatkan 15 org pelajar satu bilik..tpi yg paling ohsem ialah.. bilik tue ada aircond dan ada beranda yg mg'hadap ke arah laut ! mmg rasa syukur sngt sbb dpt duduk dlm bilik aircond.. muhaha ! cuma kesian larh jugak pada peserta lain yg kena duduk dlm dorm yg mcm tin sardin lpstue plak takder aircond.. aduhai...

Mmmg best sngtlarh kem niey.. 

Btw, next week aku prgi brkhemah lgi,, deat Lata Belatan.. fuuhhh !! letih btul rasa badan niey.. aku bajet , berat badan aku turun bulan niey ok ! sbb sepanjang bulan 4 nie, bnyk gila aktiviti yg aku kena srtai.. antaranya ialah..

- Kem kepimpinan (sudah selesai)
- Perkhemahan Jati Diri pelajar Tingkatan 4 , Lata Belatan. (next week 10,11,12 April)
- English Camp = aku jdi fasilitators :3 (13 April 2013)
- Kem PRS *Pembimbing Rakan Sebaya* Pasir Putih, Kelantan. (17&18 April)
- Kem Biologi di USM , Kubang Kerian . (tak ingt tarikh tpi diadakan selama 2 hari)
-Perkhemahan Badan Uniform SMK KEmumin (Tarikh blom dipastikan tpi mmg diadakan pda bulan 4)
-Science Fair (tarikh tak pasti tpi, aku psti letih sbb aku adalah Pengerusi utk Science Fair kali ini)

Cuba bayangkan tiap-ii minggu dlm bulan 4 tue aku pasti bnyk tak ada dlm kelas... aduhai.. letih plak bila tngk senarai program yg akan aku sertai niey.. bnyk sngt ! 

Harapnya tubuh badan aku dpt menempuh semua program ini Insyaallah...

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))