Monday, August 1, 2016

Kena food poisoning T.T

*gmbr skadar hiasan*

WOW !

Rasa mcm nii 1st time aku kena food poisoning, idk why. Aku makan apa ntahh.

Actually mlm Ahad tuu aku dh takleh tidur. Sakit perut yg teramat dan rasa mcm ada benda dngn tekak. Mmg rasa nk trmuntah yg amat ! 

So, seharian lhaa kelmarin, tidurr jer lps muntah teruk.
Sbb dh tak dpt nk tidur mlm tuu.
Lngsung aku xbgtau ibu and papa, nnti kena hntr prgi klinik. Eeeee xnk !


Aku xmkan ubat pun, tpi alhamdulillah harini dh baik.
Berpantang seharian kelmarin tak makan makanan pejal dan hanya minum air. Sanggup aku search dlm tgh sakit kelmarin utk tauu apa yg aku patut makan klau kena food poisoning. Aku vegetarian jer klmarin. Tapi xmkn sayur lhaa. Aku makan buah jer ~~
Sanggup demi TAKNAK MAKAN UBAT !

Harini, im ready to eat any food hehehehehe.

Okaay itu shaja

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))