Tuesday, March 19, 2013

Exam :')



Mcm yg kowrnk tau..sekarang aku berada dlm EXAM ZONE --' Omaigadd ... stress gila aku ! lgi-ii aku nie budak pure science ! cikgu bgi penekanan bagai aku n kawan-ii aku nie nak ambik SPM esok ! urgh !! stress bagai nk gila ! dngn soalan yg susah mcm ape jer ! aku rasa mcm nk buang jerk dlm tong smpah atau..senang-ii hntr kertas kosong.. (tpi aku masih waras...) kekeke xD 

Tdi, aku ada exam Add Math and Bio. dua subjek killer yg agak rumit lgi susah ! Bio first half..then after recess Add Math.. Bio boleh larh jugak aku jawab.. tpi add math --' hampeh ! tiada satu pown soalan yg aku buat latihan tue masuk ! yg masuk adlh soalan berbelit-belit mcm ular sawa kena palu smpai dua org BFF aku yg terer bab Add Math and Math nie pown tak bleyh jawab.. satu kelas buat muka cemberut bagai  harimau mti anak tdi ! hmpir setengah jam jugak paper add math aku kosong tak berisi sblom.. aku dan kwn-ii decide nk discuss buat sama-ii :D hehe ! byangkan masa exam add math tdi kami satu kelas brtungkus lumus mnyiapkan soalan paper add math bersama ! mcm kelas discussion plak ! hmpir berhelai-helai kertas digunakan utk membuat pengiraan menunjukkan betapa payah gilanya soalan yg cikgu buat --' Nasib baik yg jaga exam tdi adlh cikgu yg sporting.. walaupown berapa kali jugak dia sruh aku dan kawan-ii diam ! tpi kitorank buat tak kisah... (saper sruh cikgu add math bgi soalan mcm soalan SPM ) aku tngk soalan -soalan past year exam pown takder sesusah soalan niey !

Mmg aku rasa mcm nk menangis jer tdi tau ! huh ! esok last exam.. paper PJK and KIMIA !! Pj aku bantai tembak guna sniper jer larh ! malas larh jawab soalan PJ tue... Yg utama adlh nk buat yg trbaik utk paper KIMIA nie.. harap-ii larh cikgu Hafizah bgi soalan yg senang-ii sikit ! doakan aku kea ?

Btw, hri khamis nie result apa yg kuar erk ? hri Khamis tue aku dah abis exam :) so, boleh larh enjoy sikit-ii.. Aku n grup fasi nak bincang utk persiapan rombongan kelas aku yg akan brkhemah di Lata Belatan, Terengganu... wah ! tak sabarnyer...

btw, aku tak sabar nk menjejaki bulan 4 niey ! gila punya bnyk aktiviti yg tak melibatkan pembelajaran brlangsung pada bulan itu.. itu akan membuatkan aku sibuk dan blog nie akan trbai sikit pda bulan 4. byngkanlah aku ada 4 perkhemahan utk aku wajib sertai.. tak tambah lgi dngn kem, aktiviti melibatkan pelajar skolah lain..dan bnyk lgi larh.. nnti aku akn post tntg aktiviti bulan 4 yg berlmbak tue bila tibanya 1 April 2013 nnti kea.. 

Babaiii ^^

1 comment:

You may leave a comment here :))