Saturday, October 29, 2016

Alahai sweetnyaaa ~

Hai, hihihi, mlm kedua di rumah utk cuti mid sem ~

Semalam kalut sikit nk siapkan disscusion lab report KIA so aku xsempat nk update blog nii... Hrini sesajer scroll insta then trnmpk post actor Amar Baharin. yeahh my best malay actor ececece ~~

Aku dh blik Kelate bru dia nk dtg ganu haaa. sedih btul ! kalau tak dh heret saper saper ikut aku g stadium kuala terengganu tuu haaa !!!! ajak Nad ke, ajak Suan cie cie ke hahahahhaha.


then aku jumpa gak post trbaru Amar, gmbr Amyra di Dubai shooting for Isteri Tuan Ihsan, aku pun dh excited xsbr nk tngok #SerojaIrdina menggila dpn tv. WAHHH msti Amar rindu tunang dia tuu yerkk. 


bapakkk ahh sweet pickupline. then aku scroll komen sbb nk cri klau klau myra ada komen enn. then aku jumpaa gak hahahahahah


hai lahh, maaflah aku mengarut sikit memalam nii. seronok sngt tngok dorang. aku kan mmg diorang punya loyal fans sejak dlu lgi. duk berdoa agar dorang dua ni btul btul bercinta dan akhirnya nanti khahwin. Well masa dorang announce tarikh kawin tuu mmg aku sengih mcm kerang busuk. tumpang bahagia utk #AmyrAmar :D 

#HopeAmyrAmarHappyTillJannah
#11/11/2016 




No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))