Saturday, February 4, 2017

Cuti dh nak habes ~

Haiiiii babes :))

Malam ni kurasakan perasaan ingin merooyan tuu timbul. Kenapa ? weii cuti sem aku dah nak hbis. Aku risau nak masuk sem 2. Subjek makin mncabar seriously. Kitorang akan ada 5 subjek core weii. Jadual pun makiin pdat. Ada kelas smpai pkul 6. Haihhh, risau cuak pulak dngn result sem 1 yg belum keluoorrr. Tapi excited jugak nk jumpa kwn kwn balik.

Aku dkat rumah ni biasalah time cutii, makan tidur makan tidur. plus tngok tv haaa ckup pakej menternak lemak akuu nii haaa. adoiii mmg xde kerja.

Relaks gilaa ah duk rumah nii. G jalan jalan ngn family. Hritu g picnin ngn kwn kwn, then lusa nk kluar. Harituu g mnyembang dngn cousin. Sampai trlupa nk bukak elearn. Kwn kwn duk bising ckp psal lecture mne mngajar utk next sem tpi aku pulak xtau siapa pun yg ajar hahahahaha. kesaah pulak maaak.

tpi tdi aku sedar diri lah. g bukak juga my nemo yg klau boleh brhabuk tuu dh lama my nemo tu brhabuk hahahahaha. Check tngok tngok ada memo dri Dr. MJ yg ntah siapa siapa yg akan ajar kitorang subjek genetik sem dpn. Wow ! aku bkal ada Dr Michael Jackson ~~~ wuuuuu. Katanya dia sedang prgi umrah so kelas utk 1st week batal ! isn't its great ? isn't its amazingg ?? hehehehehe. bnyk lah kelas batal skali dngn lab skali wohooo.

Next sem, kitorang pstinya akan sekali lgi menadah lab report. haihh, mmg xleh lps lab report ni since lab kitoran utk sem ni dh brtmbh satu. haaa cntikk sngttt ada 5 lab. gilaaa tak gilaaa nk siapkan semuanya dlm satu minggu -,-

Haih, itu semua akan ku hadap apabila cuti habis nanti. Wish me a great luck guys in next semester :)) That's all from me~~ Goodnightt ^^

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))