Monday, June 27, 2011

3 sebab kita "ter"jatuh cinta

ada satu perkataan jatuh yg langsung org x kesian dan org yg jatuh tu berasa amat peritlebih dari jatuh bangunan apabila ditolak tetapi kekadang rasa bahagia secara tiba-tiba..jawapannya ialah jatuh cinta..
bila kita jatuh cinta pada seseorang kita akan buat sehingga si dia itu sah menjadi milik kita walau apa cara sekalipun..
dan di bwh ini aku sertakan 3 sebab kita "ter"jatuh cinta..
  • pertama kita terpikat la..kita rasa dia paling istimewa lebih dari yg lain
  • kedua sebab kita rasa tenang di sampingnya dan merasakan si dia tu soulmate kita..
  • ketiga dah Allah nk buat kita jatuh cinta nk buat mcm mna x de org boleh dipersalahkan..
sbb org jatuh cinta ni normal la kan bezanya antara diterima atau tidak lambat atau cepat..
so jngn takut bila kita jatuh cinta
kerana kita rasa kita semakin dewasa
dan dapat berfikiran matang
boleh aku tau tak apa ciri - ciri wanita/lelaki idama korang..

No comments:

Post a Comment

^^ Taknak tinggal komen ker comel-ii dan kiut-ii semua :3