Friday, June 10, 2011

           Ting 2A 2011 punyer cerita

Den nk story ckit pasal bd0p kelas den..(den? Apa ke benda tu) den tu maknanya saya..so let’s jump to my world n let’s read the story

Ø first nk citer pasal…cikgu sabariah

ataupun lebih dikenali sebagai cikgu sabby..hehehe..beliau mengajar kami sejarah. Beliau seorang yg tegas dan bertanggungjawab mengajar kami pelbagai bahasa iaitu bahasa bisu hehehe..beliau juga suka menembak dan menyindir tapi selalu tersasar..

Ø syafiq rozi our monitor

syafiq dilantik menjadi ketua kelas tapi aku x tau mcmmana org buleh pilih dia c0z dia selalu marah kalau kitorank satu klas nk menghiaskan klas c0z alasan dia kitorank nk malukan dia untk ambil piala juara kebersihan klas di perhimpunan..apa punyer org la..barisan tu mesti korank kenal kan…

Ø cik hidayah our monitor assistant

hidayah ialah ank teacher hasnah the glamor teacher in scul..hidayah ni hehe suka brgossip tapi dia sekadar ingin menegur but dia x berani nk tegur bezfen sendiri so..gossip la..she can be gossip girl.. yg pakai baju  pj duduk sebelah cikgu tu dia la.. this is a blog.. www.mlolipop.blogspot.com .. sila follow yer..

Ø mohd nor iskandar our tukang kalut

iskandar ni ialah belieberss..minat sngt ngn justin bieber dia tu..sana sini ada gmbr jb..blog dia p0wn .. www.princeeskandarbieber.blogspot.com  so sesaper yg minat jb atau nk jadi follower dia sila follow lah yer..dia ni pengawas yg duduk sebelah ketua klas

Ø haikal our pak ustaz or penceramah x berbayar

haikal ni seperti yg tertera merupakan seorang ustaz yg tersohor di seluruh…. Kelas kami..hehe..bd0p ni suka sngt bagi ceramah free tapi diri sendiri x sedar..hehe..aku selalu.. begaduh dngn bd0p ni c0z dia selalu jer koya alimmm..ni bt0l btol berlagak :p.  bdop ni suka main games.. haikal duduk sebelah iskandar..

Ø najmi the cody simpson..

bd0p seperti yg juga tertulis kat atas tu merupakan peminat setia cody dan juga peminat justin bieber..sanggup menghabiskan wang demi membeli baju yg sama seperti pujaanya..xpelah dia kan org kaya..hihi..bd0p ni duduk sebelah haikal pak ustaz..

Ø aizat yg pendiam..

aizat ni seorank yg amat pendiam langsung x bercakap ngn org..ops! silap bukan x bercakap langsung tapi adalah moodnya..bd0p lelaki klas aku selalu ejek dia belon atau kepala besar.. tapi aku pelikla c0z kepala dia normal jer..duduk di sebelah najmi..

Ø khairul anwar our piya or apex!

Khairul anwar atau nama glamor makwa ini amat meminati pemain bola sepak the red warrior iatu piya dan khairul fahmi(apex)..bd0p ni masa aku form 1 aku selalu gaduh ngn dia tapi oleh sebab mempunyai minat yg sama so kitorank jadi rapat..mcm ada chemical gitu..dia ni berdiri barisan kedua belah kanan..

Ø shahizzat

shahizzat ni aku x tau nk citer pasal apa c0z bd0p ni senyap jer..dlm gambar tu dia berdiri sebelah gurlz di belah kiri barisan kedua...

Ø hairi lukman

hairi lukman atau gelaran dpda bd0p lelaki klas aku ialah lebah..sbbnyer korank jngnlah Tanya aku ek…aku x berapa suka ngn bd0p ni sbbnyer rahsia..dia berdirri di barisan belakang sebelah kanan..

Ø faiz husaini the Bruno Mars cetak rompak..

faiz ni admire giller ngn Bruno mars yg terkenal ngn lagu grenade tu…dia juga suka sukan lumba basikal..jawatan dia dlm klas ialah sebagai ketua kecerian :p ahli jong kalut sajer..dia berdiri sebelah hairi di barisan paling belakang..



     ok that’s all for today nnti aku smbung dlm ting 2A

punyer cerita chapter 2 ..

ok bye bye…

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))