Friday, June 10, 2011

ting 2A punyer cerita



Hi my fabul0us reader..now aku nk continue citer pasal bd0p klas aku..

Ø Nazree pokyee..

Bd0p nazree ni aku x tau nk citer pasal apa..bd0p ni terlalu tinggi sbb tu leher dia jadi ke depan ckit..bd0p ni selalu bercakap ikut sedap mulut tanpa memikirkan perasaan org len..hmm..mcm-mcm lah..dia berdiri sebelah faiz (pakai baju warna hijau di belakang sekali..)

Ø Azrul afiq

Azrul afiq ni merupakan rakan baik aku jg0p ler..aku suka kwn ngn dia sbbnyer aku x tau..mmg dari form 1 lg aku kwn ngn dia..dan dia merupakan bd0p laki yg pertama aku kwn masa aku form 1 … dia meupakan seorang pengawas(bebaju biru)berdiri sebelah nazree..

Ø Nazrul apizz..

Apizz ni bd0p dikatakan glamor lah satu sekolah..sbb apa tu aku x tau..cuba lah Tanya mana-2 bd0p pompuan mesti dorank kenal ngn apizz..dia ni digelar brooke..for apizz I’m sori yer…hehehe..dia berdiri sebelah azrul

Ø Haiqal 8..

Hah! 8?? Kenapa gelarkan dia 8..hehe..tu aku x tau..kalau nk tau Tanya lah empunya diri tu sendiri atau Tanya pada bd0p laki klas aku..haiqal ni ank saudara teacher zaleha..iaitu teacher yg paling garang di seluruh plosok sekolah kemumin..hehe takutnya~~haiqal ni boleh lah tahan hensemnya kalau x xkan ada bd0p suka kat dia kan..tapi sori la c0z dia dah berpunya..ngeh ngeh ngeh.

Ø Asyrah torez..

Ok asyrah ialah bd0p lelaki yg terakhir yg aku nk citer..dia ni minat ngn fernando torez..pasukan favourite sepanyol..aku p0wn x tau nk citer pasal apa untk bd0p ni..ok! org gelar dia burger ramli..sbbnyer secret k…

Oklah tu dah abis untk boyz klas aku..nntikan citer bd0p perempuan dlm ting 2A punyer cerita chapter 3 ..byebye..

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))