Sunday, June 26, 2011

sambungan nora elena

Nora Elena chapter 2..

Halu..readers…sori sbb dahulukan entry / article len dulu slpas nora Elena chapter 1.. sbbnye aku kehilangan entry ni then terpaksa tulis semula tapi xpe lah c0z aku mmg suka menaip..

Let’s continue

So Nora p0wn dngn excitednye mengemas baju dan barangnya kerana dia bakal bebas dari melihat wajah Seth..dia tidak mengetahui atau menghidu langsung semua pembohongan dari casey sehinggalah dia sampai di Cameron dan mendapat tahu Seth akan berada bersamanya di Cameron .. Seth p0wn menjelaskan perkara sebenar kpd  Nora.. namun Nora tidak mempercayainya dan menuduh Seth merancang segalanya..

Malam itu nora dan seth berada di bilik..mula-mula seth mengajak nora keluar untk makan mlm namun nora menolaknya dngn mengatakan yg dia hanya ingin makan coklat yg tlh dibawanya..selepas itu seth duduk di atas katil membaca majalah sambil memerhatikan nora yg sedang mkn coklat di atas sofa..nora pula menyesal krn mkn coklat itu krn coklat itu tidak sedap.. sedang mereka berdua asyik melayan perasaan tiba-tiba ada seseorang mengetuk pintu lalu nora bangun untk membukanya namun seth menghalang dan seth sendiri membukanya. Rupanya org itu ialah pelayan yg dtg menghantar hidangan yg tlh dipesan oleh seth.. setelah pelayan itu pergi seth mahu menyuap nora namun nora menolak sambil bertanya kenapa dia dilayan dngn amat baik oleh seth.. seth hanya tersenyum sambil berkata yg dia amat mencintai dan menyayangi nora.. nora berasa terharu dan meminta maaf dari seth.. mlm itu nora mengajak seth tidur bersamanya..

Sejak itu bermulalah episode bahagia antara mereka berdua..

Namun ada satu perkara yg sedikit membantut kegembiraan mereka..namun mereka berdua tetap tabah menghadapinya…ikuti sambungnnya dlm

NORA ELENA CHAPTER  3

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))