Sunday, August 14, 2011

entry di bulan puasa

Blog walking n bulan puasa yg bnyk event bez2..


.............
Chaakk!! Aa..(men ngn baby)

Hey! Selamat berpuasa..to sumer umat islam yg beriman..

Dlm bulan *p0s0* ni x d0p lngsung entry sal bulan mulia nieeyy kann..s0 mcm yg I said dlm entry sbl0m ni..aku cb0kk..maklumlah..scul bnyk buat event..so aku ni kan rajin (cewwaahh!!!)nk take part dlm sumer event..

@Science fair di bulan puasa@

Ok..14-15 ogos ni..aku tngh cb0k ngn science fair..aku take part dan aku take care booth kestabilan n gravity..sahabat aku..mimi juga sama booth ngn aku..kalau nk full entry tunggu dulu c0z aku bl0m dpt pic yg diambil waktu itu..

@tadarus al-Quran..@

So event ni always ada every year..n aku selalu take part..taun ni p0rt-p0rt aku kena baca kat hall time ihya ramadhan..

@pertandingn hafazan@

Aku take part jugak! Dlm contest hafazan nieeyy..so kena ada bnyk masa nk hafaz ayt tu..but luckily ustzh dh suruh hafaz sjk bulan January ag..so easy la kann..taun lps aku champi0n, taun ni aku x pasti c0z aku ada ramai saingn..the m0st one is *memey*.

@oral test model 2 @

Hahaha..ni oral test plak..kena buat discussion ngn grup..grup aku ada 3 members..aku,memey,skandar..kena dok dpn klas then present..hafal lgii..mmg berdebar giler..sbb teacher aku nieyy bengkeng ckitt..seramm..

@drama 0h drama *rumplestilsskin*@

Oh drama yer..bunyi cam bez..but biler kena present nnti baru dup.dap.dup.dap yer kan..dahler kena pkai baju ikut kreativiti..so lucky c0z aku hnya jadi *narrator* alah! Yg mcm director tu..aku ni leader larhh..

My friend yg lend lm grup aku bwk watak:

Dayah: mother’s lisa

Memey: lisa

Skandar: king yg evill ~~~

Heykal: rumplestilskin (watak utama)

Najmi: father’s lisa..

Ank patung: anak lisa..

Cam bez jer..0fc0z ler..hikkhikhik

Tunggu lau teacher bgi bwk kamera..(kamera dayah)

Aku boleh masuukkan entry..vide0 p0wn bez gakk

Okeyh! Tu sajer la yg aku nk story kat korang..well ni larh single life story aku xd0p entry lovey dovey..maybe lau aku ada bf baru diwujudkan entry tersebut but..it’s still a long time yerr..

Saranghae..love u..

Daa~~

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))