Thursday, August 25, 2011

huhh??


Gang kamcing aku ever in life..

Halu..still dlm mood friendship n as usual no lovey dovey.. teenager zaman skrg always form a grup for their owns fren..yg kamcfing gil0ww arr..so x terkecuali aku..

First grup n ever the best is..

:: GBF ::

@ diambil dri singkatan Gang Best Friend dan dicil0k 99% dri siri Gang Bas Sekolah..membernyer adalah..

-shara (asha)

-fara ( fakhira)

-liza (ayu)

-wawa (wahidah)

-fiza (farizan)

-hana (hani farhana)

Kami satu grup mmg kamcing giler arr..contohnyerr..lau s0wrank kena mrh cikgu sumer akn sanggup kena mrh.kami x pernah bergaduh dan port yg paling kami suka lau cikgu xdew ialah di bl0k dkt pss (di hujung dkt tangga) dkt situ mmg kitorank ltk kerusi cukup 6 org..mcm-mcm kitorank buat kat situ..dan paling best nyerr kit0rank ada buat lagu khas grup kitorank ..GBF song..aku syg sngt grup nieyy..

::Sumbaxx or gedebe grup::

Grup ini wujud pada akhir tahun 2010 masa we all form 1..tapi tiada s0wrank p0wn members GBF ada dlm grup nie c0z aku dah pindah sekolah..membersnyer ialah..

- are_sha              -  e_sha

- e_dayah              - hana_G

- mc’ya                 - sya_diela

- the_ny                - asma’a..

Grup ni p0wn bez jg0p..tapi….. shhh~~

Oklah! Aku blah dulu ..aishiteru,saranghaeyo

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))