Sunday, August 14, 2011


Majalah *inside warriors* dah wujud..

Hey! Sumer hard fans TRW..kelantan..majalah rasmi the red warriors akan dijual secara rasmi pada 17.8 sewaktu perlawanan persahabatan antara Kelantan dan Selangor..

Let’s jump in.



Ha..amacam! ok tak kulit dpnnyer..

Huh?? Ape nk tngk isi dlm..hhmm..aku bukannyer penerbit majalah nieyy so mana aku ada pic..niey p0wn aku amek dri bl0g kak elia ex-tunang kfcm.. www.jejariruncing.blogspot.com  walaup0wn dorank dah putus ..aku still supp0rt dua-dua kfcm dan kak elia and aku hope ssngt yg d0rank akn smbung smula hubungn dorankk..aminn  ~~~

Okeyh! Back to the p0int..

Well nk tau isi dlmnyerr tak meh aku kasitau:




 INSIDE WARRIORS : Edisi Pengenalan

Antara yang menarik di dalam :
1) Preview Piala Malaysia 2011
2) Misi Pertahankan Piala Malaysia
3) TRW Juara Berganda (Piala Sumbangsih/Liga Super)
4) President Warriors Juara Piala Presiden 2011
5) Warna-warni TRW 2011 (Gambar rangkuman Piala Sumbangsih 2011, Piala FA 2011, Liga Super 2011)
6) Ruang Suara Wanita dalam Bola Sepak
7) Komik WARRIORS!

BONUS :

*PERCUMA | Poster Istimewa laluan Piala MALAYSIA 2011

ee..bez kan..yg lebih sy0kk kak elia sendiri ada colum iaitu colum jejari runcing..uish! syok abbess..so sesape yg suka leh la beli nnti harga murah jerr 4.50..

so bye yerr..

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))