Saturday, November 12, 2011

blog...niee... errr.. dah bnyk brubah kan...???

errrr...annneyyoonngg!!! opss! ada bruk nk amek gmbr la..


Peace ... :-) hehe..

ok.. back to our tajuk yer...
korank prasan tak.. dri awal tahun hinggga ke skrg nie.. blog aku dah bnyk brubah..

nk tau takk.. saper la yg baik hti nk jdi mahaguru aku nie...
my bezfren yg pling loyal la.. E-Dayah..
dia la.. yg ajar aku sumer pasal meng_indahkan lgi blog nie.. tngk sajew la blog www.mlolipop.blogspot.com milik dia.. cntik dan hbat sekali..

aku p0wn nk cntikkan blog nie.. so aku blajar la dri dia.. dia p0wn x lokek ilmu.. nk ajar aku.. she's really is my bezfren.. sweet bezfren...


thankss!!! Dayah..

then aku akan cntikkan lgi blog nie..
wait n see la yerr..

ok.. syg korank sumer...

glitter-graphics.com

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))