Thursday, November 3, 2011

duniaku...selepas demam peperiksaan

PEaCE …
Anneyong!!! My honeydew sumer c-hat takk????
It bet long I’m not writing here..my lovely personal blog….
Aku bru jerr lps dri demam peperiksaan..
Seronok btul bila dah abis periksa nie…kita x prlu pikir pasal buku dah.. next year pl0p..
So aku Ada mcm-2 plan nk buat cuti sekolah niey..
Yabedabedu…
So kowrank sumer n tau tak apa plan aku untk cuti niey..
Ka cah!!! (let’s go)
First… aku nk hangout ngn kengkawan…di KB… biasala..lau remaja nie mmg first nk jln-jln ngn kwn..
Second.. taun nie family aku nk prgi bercuti.. kat mana tu???
Gambang Waterpark di Pahang.. eee seronoknyer..xsbar plak rasenyerrr..
Third aku nk adjust blog aku nie.. aku nk kasi cntik ckit..
Forth… aku nk…tngk tv puas-puas sbbnyer…
Next year aku PMR candidatesss yer.. so kna la study bebnyk sbb nk dpt straight A kan…
Fifth …. Aku nk beli buku Program Diet Ain Maisarah n Aku Mahu Superbibik.. aku dah jumpa bku nie di Syarikat Muda Osman..(yg x akan pernah tua…)hehe..
(aku kan peng_giller novel)
Sixth.. aku nk buat apa lgi yer.. ops yer..
Nk kumpul duit beli citer Secret Garden atau download jer di www.suju.com aku kan skrg niee dah jdi korea Fighter..hahaha…
Seventh… aku nk prgi dating…ops! Trlepas ckp la.. mmg aku nk prgi dating p0wn.. korank ape tau J hehe..
Yg ke lpn.. aku p0wn x tau apa nk buat…€ntah la… aku x boleh nk fikir la..eungkin nnti la aku fikir.. xnk la brtkan otak fikir prkara yg x pnting…haha NN
Oklah..tu jer yg aku dpt fikir.. maybe lau ada best event yg terjadi aku akan brtau korank sumer..aroso???
Ok..itu sajew..anneyong!!
I love u n saranghaeyoo..JJJ

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))