Thursday, February 2, 2012




Bukan xdew tajuk….

Anneyong….
Actually..hrinie sha free ckit jer….waktu mcm niey la klau nk post entry pun… hri jumaat…after my housework!!! I go after my lappy… open my fb…n then my twitter n last my sweety blog… after all I look after my bukan blog…d Microsoft word…bnyk stori yg mnarik tpi bloom dihupdate…. Aku dah “segan silu” nk bukak internet… line pun haruslah bersegan silu ngn aku…


Hrinie… I don’t know tajuk beso dye…Cuma rser rjin jer nk hupdate sbb line tenet dh mmberanikan diri dngn aku…penuh bar line tenet ari niey…bguskan…???

Sbnarnyer aku ssajer nk post sbb kwn aku asyik duk tnyer mner post bru…ahaks>>> bulan dua niey…. Bru 2 post…xper sbb bulan bru…. Ops!!! I forgot la….

hepi Bufday to My E_DAYAH n her kembar Tiehah….on 3 FEB 2012…. Eh…tue tarikh arinie kan…so blum trlmbt nk wish di fb mereka… e_dayah ismail@facebook …. N sweet candy@facebook
semoga anda berdua hepi selalu….sweet 15 n gud luck 4 PMR dear….

N aku jgak nk ingtkan kowrnk sumer bhawa hri AHAD ini adalah hri MAULIDUR RASUL…. Jngn lupa yer…sedekahkan al-fatihah dan selalu berselawat agar anda berperoleh syafaaat di akhirat kelak….

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))