Friday, February 13, 2015

scene sweet Hyde Jekkyl and Me

Hai, assalamualaikum :)

today is Saturday ~~ and i'm coming again. hehe, semalam aku bru tngok drama Hyde Jekkyl and Me ep 8 ! kalau followers aku dkat twitter msti dah tauu yg aku nii dah kemaruk sngt dngn drama Hyde Jekkyl and Me tuu.. smpaikan tiap tiap minggu aku follow ! hri Khamis dan Jumaat ! tiap tiap hri Khamis dan Jumaat tuu lhaa aku asyik buka web nii utki tngok update diaa. mmg seksa nk tnggu drama nii. sbb biasanyaa, klau drama korea yg lain, aku akan tnggu smpai drama tu tamat atau dah hampir hampir nk tamat bru aku follow dan kejar episod ! tapi, bg drama nii... aku xmcmtuu.. aku dah trtengok preview Hyde Jekkyl and Me nii masa tgh follow drama Pinocchio ! mybe dkat channel One HD blom tamat lgi, tapi dkat Korea dan onlinne, mmg dah tamat. masa ep 18/19/20 utk Pinocchio tuu, SBS dah mmg tnjuk the upcoming drama yg bkal ganti Pinocchio ! aku tngok lhaa preview tuu dan mmg wow ! rasa trtarik nk tngok drama tuu ! lgi lgi lhaa, hero nyaa Hyunbin yg prnah brlakon dlm Secret Garden ! hensem mmg xleh ckp ! hehehe, dan Ha Ji Min, heroin yg comel yg mmg aku kenal sngtt ! sbb prnah brlakon drama Rooftop Prince dan juga prnah jdi guest dlm Running Man utk dua episod dkat Pulau Jeju klau xsilap.

So, makin mnjadi jadi lhaa ke excitedkan akuu nii. lgi pulak, storyline drama nii agak lain dari yg lain. yer lhaa, spt dlm review akuu yg sblom nii tntg Hyde Jekkyl and Me nii, tntg seorang lelaki  yg mengalami penyakit DID akibat trauma gara-gara dia prnah mmpunyai bad childhood memory smpai dia tlh berimaginasi dan telah mewujudkan satu karakter lain ! org yg menyerupai dia tapiii, brlainan sikap dan perangai ~~

Bestlhaa drama nii bagi akuu smpai aku xprnah miss drama ni tiap tiap minggu. Dan, dlm bnyk bnyk scene tuu, aku trtarik dngn satu scene nii. sweet sngt aku rasa !

Scene di mana Seojin si lelaki yg sombong bongkak, xreti senyum, xprnah nk tolong org lain tuu dah tahu, tlah tolong payungkan cik heroin drama nii Jang Hana (Ha Ji Min) masa tuu salji turun tauu. dan masa tuu, Hana, baru jer hmpir kena langgar dngn culprit yg Hana jdi saksi. culprit tuu nk bunuh hana lhaa, sbb hana nmpk muka dia. tpi, Hana trauma dan xingt sngt muka culprit tuu... masa tuu Seojin dtg scara tiba-tiba dan selamatkan Hana.

Seojin trus bg amaran kat Hana "Kau jangan ditimpa kemalangan/masalah di depan aku !" kata Seojin dkat Hana. gilaa kau, walau garang mcm mana pun dia masa dia bgtau Hana tuu, korang x rasa ke yg Seojin ambik berat psal Hana ? hehe, dia xleh duduk diam lhaa kiranya klau ada apa apa jadi kat Hana xD dasar lelaki ! hehehehe

lpstuu Hana pun jalan bwh salji tuu dan tetiba jer ~~~













see, tngok muka si Seojin tuu... garang nk mampus xD padahal dia baru jer buat sesuatu yg aku rasa sweet sngt xD

tapii.. tu lhaa  charming nyaa si Seojin nii ! 

kan kan kan ?

okay, that's all. nnti klau aku jumpa scene menarik lgii aku share lhaa ~~

byee ^^


No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))