Wednesday, February 20, 2013

When i'm hepi ...


Tdi, aku dpt surat pos ^^ Abg Ejulz dri blog Blog Abg Ejulz. dye bgi souvenir pda aku, sbb aku ada join Friendship Giveaway dye aritue.. aku pown dah tak ingt.. sbb dah lama sngt kowt.. masa cuti bulan 12 aritu.. btw, thnk abg Ejulz :D he give me Keychain Domo-kun and keychain buah anggur :D dye ada bg nota skali ^^ Thnks skali lgi yer :D


Hrinie.. aku nak bercerita tntg sesuatu yg hepi ^^ ntahlarh.. aku pown tak tau mcm mner nk start bercerita..ttpi aku ttp juga nk mengapdate di sini ^^

Pernah tak kowrnk lihat wajah kowrnk ketika kowrnk hepi ? pernah tak ? Comel tak kowrnk masa kowrnk hepi ? dah kalau hepi takkan muka macam cipan kowt ?? msty kowrnk akan trsenyum gembira ! Sebenarnya, selain dri tersenyum..masing-ii manusia ada isyarat atau bahasa badan yang boleh mnyebabkan org di sekeliling tahu yg kowrnk sedang hepi dan boleh dibuat brbual atau bergurau senda.

Aku sendiri baru perasan bahasa badan aku ketika aku hepi.. itu pown masa ibu aku yg ckp pada aku ! dye ckp.. whenever i'm hepi... aku akan mnyanyi gembira.. bukan mnyanyi kuat-ii tpi aku hanya miming cmtue.. oh ! jdi itu larh bahasa badan aku ! bru aku tahu.. hehe.. aku jugak akan menjelirkan lidah ketika aku sedang membuat kerja dengan penuh kekhusyukan dan jika kerja itu buat aku hepi..

Bab mnyanyi lagu..biasanya mmg betul pown.. bila jer aku dpt sesuatu benda yg boleh buat aku hepi..aku akan rasa nk meloncat..tpi takkan nak meloncat jugak klau dlm kelas kan..so, aku gantikan dngn bibir aku yg bergerak..mnyanyikan bait-ii lagu yang aku suka ! aku juga akan menjelir lidah bila aku hepi sbb aku juga mahu lidah aku rasa terbebas dri sngkar mulut.. 

Ramai org yg merasakan jelir lidah itu biadap.. tpi aku takder jelir kat saper-ii pown..so , tak payah larh kowrnk nk perasan kea :p 

P/s : arghh !!! bnyk nyer homework yg aku kena siapkan..  Add Math , Math and Kimia.. What the ___ !!!

So, bye :D



2 comments:

You may leave a comment here :))