Sunday, November 13, 2016

Congratulations #AMYRAMAR

Sambil scroll instagram, tngok fans fans #amyramar bg wish wish yg bahagia buat kedua pasangan sejoli ni membuatkan aku pun ingin trut serta menaip satu entri khas buat mereka...

Beautiful Princess and Handsome Prince in the Palace ~


Belum trlmbt lagi rasanya untuk aku mengucapkan Selamat Pengantin Baru buat kedua mempelai, dari kejauhan ini tanpa mereka mengenaliku. Aku follow dri waktu akad nikah mereka ptg 11 November 2016, dan trut stay tune dngn mereka pda majlis resepsi yg bertemakan prince princess fairytale ituu. (duduk bilik Suan, sambung scroll ig guna phone dia HAHAHAHA, kena bebel)

SERONOK ! PUAS ! BAHAGIA sbgai salah seorang fans #AMYRAMAR dari zaman mereka berlakon brsama menerusi drama Suamiku Encik Sotong ~ dah berdoa sentiasa apabila melihat mereka update gmbr brsama di IG. Ingin sngt mahu melihat mereka bersama. Walaupun rmai yg ckp, Amar couple dngn org lain bla bla bla, aku still dngn aku punya instict yg Amar suka dkat Amyra Rosli and now i can proved that im right HAHAHAH !

Aku perasan yg dorang actually dah couple adlh pda cuti awal tahun 2016 ! Waktu tuu family Amyra prgi holiday di Bangkok. yeahh ! AKU STALKER diorangg. And that time Amar ikut skali, first msti lah fans akan perasan baju #He's my other half / She's my other half (baju couple yg dipakai AMYRAMAR di Bangkok) dan juga aku scroll ig sepupu Amyra dan dpt tngok gmbr diorang brsama di Bangkok. Lgipun di IG amar mahupun amyra masa tuu tak post gmbr diorang brsama di Bangkok, And skrg bru tau, waktu tuu Amar dah pun hntr rombongan merisik dlm bulan 7/8 tahun 2015 ! HAHAHAHHA, jadi masa tuu walau apa pun anti-fans ckp, kwn aku pun ckp tak, dorang tak couple, dngn adik aku ckp "kaklong, wakeup, dorang tak couple pun" bla bla bla, kesaah pulak akuu since akuu tahuu lah. Aku follow satu family Amyra kut, dngn spupu dia skali HAHAHAHHA, fanatik bhaaaaai, tpi bukan sasaeng fans xD

Okaay smlm brlngsungnya Majlis Resepsi gilang gemilang di Hotel apa tah di KL nuuh. What impressed me was AMYRA ROSLI's WEDDING DRESS ! smlm, she's so gorgeous like a barbie doll, like a fairytale princess. perghh !

Okay, so tanpa membuang masa, let's us gi with the flow ~ PHOTOBOMB !






Mcm Kate Middleton or Ratu Elizabeth lmbai dkat rakyat jelata ~
She's gorgeous !


That's LOOK !!!!!



AMAZING !






AMAR BAHARIN & AMYRA ROSLI
SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE ANAK CUCU
#AMYRAMAR
#11/11/2016

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))