Saturday, July 28, 2018

Nightmare !

Image result for nightmare in sleep

Hai, Assalamualaikum readers :)) looking from my tajuk and gambar tu boleh korang teka ke apa aku nak cerita kali ni ? okaay let me be frank.

Semalam after lama dah tak de mimpi ngeri, tetiba aku termimpi benda yang scary. Maybe sbb aku terlalu banyak tengok movie yang thriller sampai terbawa bawa ke alam mimpi. Aku jarang biasanya termimpi yg buruk buruk ni tapi smlm i got one and aku smpai ingt balik apa yg aku mimpi. Biasanya orang jarang ingat apa yg dimimpikan dlm tidur semalam kan, aku jarang ingat and biasanya mimpi aku takdelah seteruk semalam. 

Aku terbangun around 1.50 am smlm sbb trkejut, benda first aku buat setelah bangun adalah bersyukur gilaa sebab aku dapat bangun dari mimpi tu, aku bersyukur ianya hanyalah sebuah mimpi. Sebab you know mimpi tu seriously rasa real gila sampai terketar ketar tangan aku belah kanan. nak tau kenape ? let me cerita mimpi aku tuu. Not lying, just truth from last night nightmare !

Image result for nightmare in sleep

I cant remember why tapi yg aku ingt aku and ada beberapa org lagi duduk dalam satu rumah. Cant remember the faces of them but i remember kami disusun ikut nombor and aku nombor 7. aku partner dengan sorang perempuan ni yg nombor 8. Nak tau tak nombor tu untuk apa ? Nombor tu adalah nombor giliran kami akan dibunuh dgn specific cara. Contohnya partner first orang yg no 1 no 2 kena tembak di kepala and the killer done it in front of everyone in the house. Lepastu like tnggu skejap like aku kena tnggu lama lah before turn aku dgn partner aku tuu. then start from no 5 sampai ke nombor berapa tah tak tahu kena bawak pergi area public where ramai berkumpul dalam bangsal ke dewan i dont know tapi bilik tu panjang mcm dewan peperiksaan mcmtu and malap, there's people watching the killer kill people. Giliran org no 5 dan no 6 di panggil ke depan untuk kena bunuh. Aku dgn partner aku yg aku tak ingt rupa tu kena tnggu di ruang menunggu. macam orang bodoh tak cakap apa, tak nangis pun, mind kosong blur ikut jer orang sruh buat apa, but aku ingt aku rasa mcm nk lari tapi takleh nk gerak. just duduk pasrah dlm bilik menunggu. 

Ada tv dkat area bilik menunggu tu utk tayangkan apa jdi dkat ruang tempat dorang bunuh mangsa. Partner before aku tu kena bunuh dngn cara cabut gigi and biarkan sakit perlahan lahan dan mati. Kuku dorang pun kena cabut. SAKIT ! aku takut gilaa tengok tapi aku tak nangis pun dalam mimpi tu. Then dorang keluarkan mayat bungkus dalam plastik dan campak depan orang orang yg tengah tngok mcm tngok show tu, the next that i remember, kami berdua no 7 dan 8 kena panggil keluar, tak kena heret pun kami keluar mcm rileks pasrah dah idk warghh ! Kami kena stay dlu dkat blakang barisan orang yang tengah tngok show tu dan dorang pandang pandang ke arah kitorang lah, dorang tau lah kitorang ni next mangsa. Kitorang kena tnggu sbb killer tu nk set up barang barang utk bunuh kitorng pulak. Then bila siap, that guy killer buat isyarat sruh jalan ke depan like isyarat, "come, its your turn !" bodoooh ! nak carut rasa bila ingt balik mimpi tuu mcm arghhh aku taknakk mimpi mcmni lagi rasa real gilaa. Waktu jalan tu, orang duk sorak sorak macam beruk sumpah geram bila ingat balik mimpi ni ! 

Then masuk dalam bilik bunuh tu ada dua org yg pakai mask lelaki perempuan dgn set up bilik mcm dlm klinik gigi. HAHAHAHAH aku dah lah mmg takut dgn klinik gigi. So aku kena pilih dlu nk tamatkan hidup aku ditangan siapa bodoh lahhh ! Tak tahu lah kenape aku g bilik yg laki tu mybe aku nmpk prempuan tu scary kut. yg partner aku tu kena baring dkat kerusi cabut gigi dkat prempuan tuu. Oh actually kitorang tak kena mati dngn cabut gigi, kitorang akan dibunuh dgn cara kelar di pergelangan tangan, so thats why aku bgtau tdi wktu bangun dri mimpi tu prgelangan tangan aku rasa menggeletar kan. Aku cam rela jer kena bunuh wei time tu tak tau lah kenape bangang sangat. Then killer tu cucuk apa tah dkat gusi bapak sakit and i remember i jerit dlm mimpi tuu. memang berdebar hahahahhaa nk kena bunuh kaan ! then dia cucuk lgi dkat lengan before ambik pisau utk kelar area nadi tu butttt, thats the time aku rasa mcm wei aku kena bangun aku takut, lpstu aku terbangun dari mimpi ngeri tu. The End HAHAHAHHA. 

Image result for nightmare in sleep

bangun check phone trkejut baru satu lebih. aku tidur awal sbenarnya smlm lpstu whatsapp piqa sbb takut sangat HAHAHHA. takleh nk tido balik sebab still teringat mimpi tu haa nanti kang tidur balik termimpi benda sama. tak mau ! So aku scroll lah twitter smpai aku rasa lega. tengok gambar exo, gambar yoona, video video concert smtown smlm sebelum dapat tidur balik. 

p/s : jangan ingat aku reka cerita tauu, wei ni betul betul terjadi dalam mimpi aku smlm, takdenya aku nk reka cerita nk bayangkan aku kena bunuh no way ! menakutkan weiii !

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))