Sunday, July 29, 2018

Scaredy cat.

Assalamualaikum and hai readers :))

Image result for scaredy cat

Nak bercerita lagi sbb tadi aku tengok cerita hantu hahahha, aku ni suka tengok cerita hantu sbb thrill kaan tapi sebenarnya aku ni penakut hahahaha ! Bukan mcm penakut sangat but macam suka terbayang macam macam, suka insecure ada benda pndang lah wktu masuk tandas, ada benda lintas lah. haa memang sngt negatif fikiran klau bab bab benda haluss ni.

Actually aku takde lah penakut sangat waktu sekolah dlu, time skolah dlu memang orang panggil aku hakak hakak kawasan, kakyong macam tuu so klau budak kelas aku tau aku ni sbenanya penakut haa mmg kena bahan, Aku selalu bajet tak takut bajet berani taknak orang tindas sbenarnya kaan, nanti ada orang pijak kepala kalau kita lemah sangat.

Waktu sekolah tu mmg bnyklah kes histeria apa semua, mmg terkesan jugak dlm jiwa, takut apa semua tpi takde lah penakut seteruk sekarang tak tau lah mybe sebab skrg dah jarang balik rumah, duduk asing dari family tu yg jdi bertimpa timpa perasaan takut and plus memang suka tengok cerita hantu, thriller tuu yg asyik terbayang.

Then waktu dkat asrama mmg agak penakut gak tpi selalu acah berani, tpi dkat mtrik, toilet mmg dekat sangat dekat sebelah bilik jer so takde lah takut nk g toilet, tpi dkat umt hostel, i punya bilik first and jauh dari toilet so aku ada perasaan seram sikit nk g toilet mlm mlm. Pernah trjadi bunyi alarm pukul 6 pagi nk bngun dri katil trdengar ada org jerit from toilet punyalah takut sbb masa tu dlm bilik aku sorang, roommates smua balik rumah since dorang org trengganu. nak keluar tuu takut gila, sminggu jugak pergi toilet mintak suan tak pun iman tolong teman. takut siss HAHAHAHAHHAAH bapak penakut weii akuuu !

ada wktu tu kitorang nk g hiking so bangunlah awal dah pesan dkat iman awl awl sruh teman bangun mandi pkul 4 pagi, aku bangun gosok tdung dlu, rasa mcm lama sngt nk bukak pintu nk tngokk iman ni mne tak dtg dtg lagi, bila bukak kau tau tak trkejutnyaa aku dia berdiri dpn pintu dgn tuala dkat kepala mmg menjerit aku pkul 4 pagi tu trkejuttt ! wei nk trgugur jantung nasib baik tak menangis jer trkejut sngt hahahahaha ! mmg kena maki lah jwbnya iman pagi tu, huda dri jauh duk gelak, haram betul perangai.

and bila duk rumah sewa takde ah takut sngt shinggalah kena duduk sorang dkat rumah wktu pilihan raya tu since smua balik and wktu tu aku ada test takleh balik jadah serious aku carut sbb aku takut haaaa ! benciiii ! aku tak tidur dua malam sbb wktu nk tidur trbayang sesuatu dkat tingkap hahahaha bongok enn dahlah tingkap takde langsir adoii otak otak ! trus kluar bilik pasang tv kuat kuat tak tidur sampai pagi, lepas subuh baru tidur smpai tengahari, and duk merayu dkat si suan dgn nad cptlah balikk takutt hahahahhahaha omg apa penakut sngt akuu ni. call ibuu mengaduu, punyalah risau ibu bila dngr aku duk sorang, berpuluh puluh kali ibu call taknak aku rasa sunyi and to add the disaster, wktu tu laptop aku rosak takde hiburan langsung sedihhh ! nasib baik the next day farahin dgn zu datang tidur dkat rumah teman akuu and then rasanya suan and nad balik hri sabtu fuhh lega !

kaan teruk kan aku punya scaredy cat, tpi aku sbenarnya tkut kalau sorang jer, klau ada ramai org agak berani sikit kuttt. waktu tngok cerita hantu, haa sichhin tuu siot betul menakutkan gilaaa adoii ! tpi aku still tngok jugak cerita hantu sbb aku suka hahahahaha, and biasanya suka heret suan tengok sekali.

p/s : macam mane nak kembali kepada Asha yang tak penakut nii ? stop tengok cerita hantu ? tak best ah centuu hahahahah.

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))