Wednesday, January 16, 2013

Dapat tawaran SBP Terengganu :3



Semalam.. mser aku khusyuk nk tngk status kwn-ii ,, tiba-ii jer Dayah ada post psal Result Kemasukan Ke SBP yg akan keluar pada 16 Jan ! jdi pgi tdi , sblom nk g skolah... aku trgerak hati jer nk check SBP.. ntah knaper.. padahal aku pown tak tau lgi sama ada nk prgi atau tak ! 

Aku online larh.. then, dye sruh isi No IC dan Angka Giliran.. loading dlm 3 saat then keluar window kat atas tue.. Tahniah . Anda Ditawarkan Ke Tingkatan Empat (4)  di Sekolah Berasrama Penuh Sesi 2013 .. Blur kejap aku.. haha ! tak expect pown nk dpt SBP.. haha !

Then, ak scroll bwh, tngk aku dpr SBP di Terengganu.. perkataan yg kluar dri mulut aku adlh.. "mcm takder SBP dekat Kelantan nie yg layak untuk aku, smpai diorank hantar aku prgi Terengganu.."  pdahal aku mintak SBP Faris Petra di Pengkalan Chepa yg mmg dekat giler ngn rumah aku.. tup-ii aku dpt yg jauh.. padahal.. mser aku isi borang online aritue.. aku dah siap kelik awl-ii lgi yg aku taknak ditukarkan di kawasan lain ! ish !

p/s: okeyh then :D *aku masih blom tau sama ada nk prgi ker tak -.-' * hehe :D 


4 comments:

  1. Waa...tahniah dik..tumpang seronok.

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah & tahniah sbb dapat :)
    heran eh kementerian ni . ramai gak classmate yg ditukar tmpat lain -.-'
    macam kita ni takde rezeki la, nak wat rayuan pon rasa dah tak boleh :(

    ReplyDelete
  3. xpo pergi jah...xdok gapo pom...tahniah!

    ReplyDelete

You may leave a comment here :))