Sunday, January 27, 2013

Good Nite Wishes :3


Mata dah mengantuk nie guys...


Tapi, aku gagahkan jua mata... utk menaip sepatah dua kata ~~ hehe :D Tadi aku rasa sronok dpt msej-ii dngn kawan yg berada jauh di SM Teknik :3 Kawan yg sentiasa dirindui... kesian dye.. mlm-ii pown ada Spotcheck ! Teruk betul larh pengawas-ii di kolej tue -.-'

Homework Sejarah aku dah siap ! so takder larh terkejar sngt nk buat dekat skolah pagi esop :3 Cuma homework Math jer yg blom... Math mmg aku fail gler larh ! tpi aku akan berusaha sedaya upaya aku utk memahami pelajaran trsebut...

Tdi, adik aku yg UPSR tahun nie patah tangan kanan ! wadus ! nasib baik awal tahun... Kesian dowh ! smpai aku pown jdi terasa sakit bila tngk dye menangis sbb bahu dye sakit ! yer larh sbb bahu dye Cracked ! tue pown biler di x-ray dekat klinik ! takut betul tngk tulang dye jdi bengkok ! erk ! cuba bayangkan ~~

Oh ! Lupa plak ! arinie.. aku tak prlu susah-ii gosok baju sbb esop PJ ! Yippi !! bestnyer ! tpi yg tak bestnyer adalah sbb esop ada latihan Merentas Desa kul 3.35 ptg ! mngganggu waktu tdoe betul larh !

So, smpai di sini shaja larh cerita malam ku :3 Wish you all have a gud dream and a best nite :D


GUD NITE :D

btw, sesaper tak solat Isyak lgi tue.. silakan solat dlu yerk !


No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))