Saturday, January 19, 2013

Farewel Friend :3



OMAIGAD :D


aku msih keletihan sbb bru balik skolah niey..

tpi sajer jer nk hupdate blog...

nnti brswang plak !

Firstly , aku nak ucap BABAI :D pada Nur Hidayah Ismail :3 sahabat sejati aku sejak dri Tingkatan 1 yg bakal prgi ke SMT Tanah Merah...  I'll always miss u dear :'3 Tak sangka dah kau nk prgi tinggalkan aku.. cm mimpi plak kan ... 


:'D

Rmai yg menangis sbb kau nak prgi larh Dayah ~~ 

Apa lgi yg aku boleh buat slain hanya dapat mengenangkan kau..

Kipas tue.. aku akan jaga dngn baik spti mana kau jaga dye selama 3 tahun..

Tiap-ii hari aku bwk prgi skolah :'3

Bye :3

Kelmarin , Sabtu 19 Jan , aku dan rakan sekelas prgi skolah sbb kami berpakat nak menghias kelas.. Cantik oo kelas ! Boleh buat pejabat CELCOM BLUE ! yer larh ! kitorank cat kelas warna biru.. wahaha ! sebenarnya nak cat wrna purple tpi.. cat warna tue mahal nak mampos ! tue yg tukar kps biru tue.. tpi tema Purple tetap ada di mana meja kami dibalut dngn Polka Dot biru,purple,.. cntik ooo... Cuma tinggal nk mg'hias jer ciket lgi.. nak tampal-ii sudut matapelajaran.. nak hias pintu kelas.. semuanya dpt diselesaikan sbb adanya kerjasama antara semua pelajar :3

Kalau kelas 4 Amanah tak menang lagi tahun nie walau satu kali mmg aku tak tau nk ckp apa dah ~~

Tpikan... Kegembiraan semalam dicemari oleh prgaduhan antara budak kelas aku dngn kakak-ii senior yg GILA KUASA... siapa lgi kalau bukan Kak Rozu and The GAng ! kwn-ii aku tngh asyik nk mengecat lpstue kitorank dah plan dah pown nak basuh lantai sbb bnyk cat tumpah.. alih-ii kitorank difitnah duduk berkapel dlm kelas.. ITU FITNAH !!!! Aku nmpak dngn mata kepala aku sendri yg semua rakan-ii aku tngh cbok duk mengecat, menyapu, tampal benda... n mcm -ii lgi larh.. alih-ii dtuduhnya kitorank duduk bercinta dlm kelas.. weyh ! kakak tue... Papa aku selaku Cikgu Disiplin kat skolah pown ada dtg tngk kelas tdi kea ! Takder pown ckp kitorank duk bercinta dlm kelas -.-'

Dahlarh kitorank dihalau turun dri Kelas.. ingt kitorank anjing ke nk halau-ii -.-' Sampai Haikal, kawan aku tue tak puas hati dan hampir nk tumbuk perempuan tue.. nasib baik ada yg halang... yer larh... cuba byngkan kitorank nie dngn penuh seronok, excited nie nk hias kelas bgi cntik.. tetiba plak ada makhluk yg halau kami balik.. 

Memang adat skolah menengah.. Senior dan Junior mmg selalu bergaduh ~~ 

Tpikan.. yg aku paling geram... lps kitorank dihalau... boleyh plak si Rozu and the gang prgi naik tingkat atas... ewahhh !! halau org turun dye sendri tue taknak turun.. mmg dasar si gila kuasa.. tau mngarah org jer.. tau cri kesalahan org lain..kesalahan diri sendiri tak nampak plak !

So trpaksa larh kawan-ii aku sambung mengecat tdi masa BM.. yer larh BM kan slalu takder cikgu ! haha ! arinie pown takder cikgu .. dahlarh masa BM last skali.. berpesta larh kitorank.. habis semua dinding nk di cat dngn warna biru.. haha !

Dayah : kalau kau ada..aku rasa kau pown bengang dngn senior-ii batak tue kan ?? dahlarh ada cikgu tue yg back up senior tue.. pdahal kita sndiri tau yg senior-ii batak tue bukannya baik sngt pown.. hipokrit jer depan cikgu ~~

Ok :D cukuplah mengomel.. jom tdoe petang sekejap.. assalamualaikum :D


No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))