Wednesday, January 2, 2013

SNSD COMEBAK 2013 :3


assalamualaikum ~~

seriusly mmg gila pnyer hepi tdi..

bila on youtube ! trus keluar satu video yg aku dah tak sbar-ii nk tngk !


terus aku tekan butang download ! sbb best sngt !

Tahun nie mmg aku hepi giler larh ! Sbb Grup Girl KPOP yg paling aku minat sngt-ii ! Girls Generation atau orang panggil SNSD atau So Nyuh Shi Dae :D dowrnk dah buat big pnyer cameback utk tahun 2013 :3 Comeback dye brtajuk I GOT A BOY :D 


mmg hepi sngt since tahun lps dowrnk hanya keluarkan lagu The Boys, jer~~ but tahun nie !! mmg daebak pnyer Comeback ! dngn Seohyun yg dah nmpk matang gler ! Yoona yg fully makin cntik ! seriusly semua members SNSD mmg makin gojes skrg :D


wallaweyy !! can't wait nk tnggu jelajah asia diorank utk dtg ke Malaysia :D

hope sngt-ii mereka dtg ke Malaysia :D

p/s : woohh !! kawan aku dpt tawaran SBP di Jitra, Kedah ! fuhh !! jauh gler !! aku ~~ haha ! klau dpt jauh-ii cmtue mmg kirim salam larh ~~ ak taknak prgi.. dpt yg dekat pown aku brbelah bagi antara prgi ke tak -.-'

btw, aku mmg tak suka duduk asrama :D


1 comment:

  1. Jom join segmen cikgigi anjurkan ni
    http://nura-qyra.blogspot.com/2013/01/segmen-aku-dan-buddies.html

    ReplyDelete

You may leave a comment here :))