Saturday, January 5, 2013

Menyampah ngn manusia tak reti bahasa -.-'


mlm nie.. bru jer excited nk tngk bola,..

tpi disebabkan seorang manusia yg tak reti bahasa..

mood ak trus down !!!

* mula-ii nk say sori pada pnyokong pasukan Johor.. bukan nk kutuk Johor cuma nk marahkan seorang pnyokong Johor yg mmg tak reti bahasa..
hanya dye sowrnk jer yg saie nk marah.. 

Kowrnk tau kan ? mlm nie game apa ? TRW vs ATM kan ? piala Sumbangsih.. ada ker pasukan Johor lawan skali kat sini ? takder kan ? tpi.. ada jer sowrnk manusia tue..pnyokong Johor larh.. dorp cbok-ii ckp "Ok ! sokong Johor !" klau dye tulis di status dye takper larh kan ? nie prgi komen kat status aku yg mser tue aku tanya Sokong TRW atau ATM .. dahlarh prgi kutuk-ii TRW dan ckp TRW akan kalah.. sbb ramai pemain TRW prgi Johor.. aku rasa hanya 2 jer pemain TRW prgi Johor.. tue pown tak abis bayar lgi tue..

Dye ingt dye tuhan ker nk judge pasukan org -.-' boleh blah larh kau ! mnympah aku !

aku tak prnah-ii kutuk pasukan lain... dye sesibuk jer nk kutuk-ii team TRW .. mnympah tol aku -.-' dahlarh mcm nk sruh org minat Johor.. weyh ! hak aku larh aku nak minat team mana pown bangang ! lgpown aku lahir kat Kelantan larh !! 


2 comments:

  1. alamak..sy owg johor.. Malunye.. jgn mara sy..
    Nasib i xminat bola.. Hihihi..

    ReplyDelete
  2. eyh... tak marah penyokong lain..cuma marah sowrnk budak tue jer.. takper larh kita kan satu Malaysia.. hehe :D

    ReplyDelete

^^ Taknak tinggal komen ker comel-ii dan kiut-ii semua :3