Tuesday, May 10, 2016

GBS (Geng Bas Sekolah)



Syafiqah Jamaluddin

Nama gelaran dia chuu. Aku jerlhaa yg pnggil. Nama dia dlm GBS Qaisara (trlupa sbenarnya nama dia, jenuh tanya dlm grup tpi dia sruh org lain diam. Dia kata nama dia Piqa cute lhaa Syafiqah lhaa, annoying kan ?) . Dia bos kami. Bos gila, yg penakut, suka buat benda gila. Suka buat lawak. Kecohkan keadaan. Kita akan rasa pelik bila tiba tiba dia decide nak mendiamkan diri, Macam itu bukan diri dia. hohoho. Dia mcm mana ehh. Haa, selalu diusik oleh cikgu cikgu. Piqa kaan diaa kaaaan, penuh dengan idea jahat untuk mngenakan org. jangan prcaya kalau dia kata dia ada rahsia nak bgtau. Sebab sbenarnya takder pun. Dia mungkin akan kata "esok sebenarnya hari isnin." and whatsoever ! Dia prnh kenakan semua org aku rasa. Panggilan kejam dri aku utk dia adlh dia Jin Ifrit hahahahaha. Dia sukaa apa yer.. Haa, dlm kelas dia jarang tidur tapi, waktu tidur dia biasanyaa dri lps Isyak smpai pkul 12 mlm then dia bngun makaaan, mandi kadang kadang dan study smpai pkul 3/4 biasanyaa, then dia tidur balik then datang lewat ke kelas. Dia adlh org yg selalu dtg lewat ke kelas ! Tapi, dia buat derk mcm dia tak buat salah. Gangsterism betul ! Gilaaa kaaaan diaa nii. Syafiqah adlh seorang late bird. Istilah ni aku anugerahkan utk dia. Syafiqah nii klau prgi shopping Ya Ampun, borooos. Macam-mcm dia nk belii weii. Pening aku dngn dia. Ish, macam macam lhaa lgi diaa ni. Tapi, dia mybe lhaa maybe MAYBE seorang kawan yg baik ahahahhahaha, haa satu lgi, dia tak ingt tarokh penting org sekeliling dia. contohnya bufday kwn kwn dia. Dia hanya ingt bufday dia sorang jer dngn ic dia. Nombor fon sndiri pun dia tak hafal, Dia xleh tngok movie sbbnyer dia akan tidur. haa, tdi kaaan dle whatsapp grup kitorang dia kata "Asha is so fcking annoying today, I rasa nak smash dia guna batang penyapu" then dia sbarkan diri dia sndiri. She's so fucking FUNNEY you know. jahahaahhahahahahhahhaha. I'm laughing hard todayyyyy ! thanks to the crazy her. Seronok buat dia annoying. I feel like i have a life ! Yeah ! HIDUP ASHA ! Hrini mmg aku sengaja jd annoying. Sajer nk skitkan hati manusia bernama Syafiqah Bt Jamaluddin tuu hahahahahaha. Kbye

Anis Syazwani Bt Zuridi

Anis nii, satu kerabat dngn Piqa, dari Selangor datangnyaaaa ! Dia dngn penuh suprisenya juga merupakan orang yg searas dngn akuu. selang satu bilik jer bilik aku dngn bilik dia. Kalau aku bosaan, aku brtandang ke bilik dia. Buka pintu, tngok dia buat apa, then tutup pintu dan balik semula ke bilik aku. hahahahaha. Kadang kadang, aku prgi selongkar almari dan tngok apa yg ada. Sbb aku boosan sngt ! hahahahahha. Biasanyaa kitorang depend on each other whenever homeworks there. hahhaha, kadang kadang aku akan sruh dia buat dluu. dan kadang kala dia sruh aku buat dlu. Obviously aku selalu depend on her klau kena buat tutorial math or chemist. Tapi last last weeek, aku brjaya siapkan tutorial math dngn jayanyaa so, giliran dia pulak depend on me. sweet kaan. hahahaha Anis ni gelaran dia Hamizan. Okay diaa nii seorang yg agak lengai, mksud dia blur blur. Orang marah pun dia sengih. orang buat lawak dia sengih. apaa lgi yerr hmm. hahahahha. Anis seorang yg suka tipu perasaan sndiri. Well, kwn kwn aku dkat SMK Kemumin akan slalu ckp aku berperangai mcm budak budak but at least aku tak nk lhaa prgi main papan gelongsor kanak kanak dan menonton kartun mcm anis. hahahahahha. mlh, dia prnh meminta org mndukungnyaa. Haa, berbanding Anis, aku lebih matured kan kan kan ^^ hahahahhah. apaa lgi yer aku nk citer psal minah nii. Haa satu lgi, anis nii pelik, dia tak suka girls talk. Dia suka mnyembunyikan perasaan sndri. Pening aku dngn roommate aku nk ubah dia. hahaha. Anis nii kdang kdang adlh org yg akan mnghabiskan makanan org lain. Hajar dan Ifa biasanyaa akan bg makanan diorang yang tak habis tuu kepada dia. hahahahaha anis anis xD

Nur Amirul Azriefa Bt Shamsudin

Kaum kerabat Kelantan akuu. Selalulah jugak naik bas dngn dia waktu nak balik brcuti di kampung halaman, Dia nii, gang Piqa (gang lmbt datang kelas) Orang start kelas pkul 8, dia pkul 8.10 bru smpai. Dia sngtlah study hard, klau prgi bilik dia, selaluu jer atas meja mnghadap bukuu. wuyoooo. dia juga seorang yg kalut, dan kdang kala suka cakap merapuu, jdi jngn prcaya berita yg dibawanya hahahahahaha. dia rpt dgn Pengetua asrama (En Tajuddin) dia prnh kut hantar lagu Aida Jebat- Pencuri Hati dkat En tajuddin. Amboii dh boleh dicalonkan sbgai bini no 2 en tajuddin. klau tauu dek bini dio tuu mahu mati ifaa kena seligi. Ifa ni kalut gila, sngt sngt kalut. Dia juga sngt sukaa membebel. Mak nenek ! betul betul mak nenek. korang kan lelah kalau dngr dia membebel. Minah tuu tak semput ke membebel. Haa, bilik diaa nii adlh rumah, atau mungkin boleh dipanggil dapur. Ada rice cooker, asa keping, garam,gula, cuka, pisau,senduk,container air, minyak masak, cili, apaa lgi hahh. nasib baik tkder kuali. hahahahahaha. Punyalah nk berjimat diaa ni. Ifa nii mrupakan org yg pling kerap balik ke rumaaah. selalu jer hntr surat MC hahahahaha. Tapi dia nii baik, selau berkongsi barang, kdang kala mengajar math utk akuu. Thankyouu mekpaa. hahahahah

Nurul Aliyah BT Ali Ahmad.

Looked so religious ! that's what my first impression for her. She also look nice, and thats why i support her to be our PKP ~~ *penolong ketua praktikum. Namun ia bukanlah mcm peribahasa Indah khabar dari rupa. She still herself, the one that i assume she would be. tapi ada tambahan ! She's soo soo naughty ! mulut perghhh kejaaam. kalaaah akuu. Dia kata, hanya dngn kami dia dpt tnjuk sikap dia yg gila gilaa tuu. She's quite strict. Always have meeting, she didnt get enough time to spend with us like we should during weekend. Her life full of program ! She's so busy ! Sometime, pening jugaak dngn diaaa. somehow she influenced to watch k-drama during her stay in KMPP. i'm impressed ! hahahaha, she even like my Yoo So Jin ! DOTS ! Aliyah is my partner for 3P program hahaha, since we always need help from lecturer. Math and also Physics the two subject that i'm very slock witted of ! Oh My ! hahahahahhaha Dia selaluu bermaustautin di tempat lain selain biliknyaaa. Ada juga sekali sekalaa dia dtg bilik akuu. Datang tanpa dijemput then, she make my roommate laugh to her. Augh ! She's so annoying. She's easy to fall in love. OMO OMO OMO. I think she has many secret ! haahhahahahhaha. Well, she's one of JPP, ANC's leader ? omo omo ! bnyk lhaa dia punyaa mrkh ko ! She's sometime crazy but she's a nice friend ! she's an easy sleeper tooo. Hashtag mudah tertidur sama mcm akuu. HAHAHAHAHHA. How can we ever change ! If we sleepy, nothing can be a medicine for it except to sleep ! aigooooo. She's fearless. She's sometime walk alone. Have her own planning on her day daily day. She can speak well in front. different from me as speak in front  is my biggest weakness ever ! 


Friends, thanks for accepting me. My weakness, cara akuu yg agak annoying, sorry if i'm not so good in sharing things. That's always me. I can't change that dear T.T I cannot sharing my things since i've been told to do so since i'm in the early age. I'm sorry if i ever make your heart hurt. Trust me, i'm not mean to do it. sorry, klau ayat ayat cliche nii, aku agak selesa in english sbb tak awkward sngt nk meluahkannya kaaan :D Modu daaa, uri chinhan chinggu, na neo neomu johaaa ^^ Uri tteo mannajeo ! 

i'm going to last this entry with my feveret phrase ! 

"uri yaegin, keutchi anhi geoya , dasi manna beon tennika :D" IloveSoMuchhhhh


No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))