Wednesday, May 4, 2016

Top 5 selebriti lelaki HOT idamankuu

Hai, ASSALAMUALAKUM :D

uiksss, tetiba menggedik nk tulis entry nii. sajerr jerr ~~ sbb kmbr tak seibu sebapa akuu si isha dngn Mr Byeontae si Azrul asyik duk sruh aku pilih, Luhan atau Amar Baharin yg nombor satuu di hati. So, utk diorang dan utk kwn kwn mtriks yg sibukk nk kenen kenen kaaan akuu dngn sesiapaa tuu, silaa bewareeeee aku punya taste xD hahahahahha

Apa kata kita mula dari tempat ke lima !


                   
                                                 
                                   Image result for Chen EXO

 Chen ! dri boy group EXO ,
 - Real name : Kim Jongdae.
 - Nationality : Korean :D

Why i choose him ? His looks >< ofcourse kaaaan. But, yg pling menarik hati, is his WARM HEART. how can this man be so nice. Chenching machine yg selalu dikutuk sbb tak reti menari, but... can you attack his voice. angelic voice that capture lady's heart.

                            Image result for Chen EXO  Image result for Chen EXO

tempat ke - 4 !

Image result for Aiman Hakim Ridza

AIMAN HAKIM RIDZA

Siapa bilang lelaki melayu tak menawan ~~~ Tak menarik hati tiada memikaaatt. hahahah siapa bilang hah ? Aiman, aku minat dia since Vanilla Coklat, tpi skrg agak brkurang sbb dia couple dngn Fathia. Bukan tak suka dia couple, tpi tak suka Fathia tuu OPS xD hehehehe. Aiman, aku sukaa dia sbb rupa diaa actualyy. hehehehehe. So tall tough ciri ciri lelaki yg boleh menjaga seorang wanita ? HMMM ? tak tauulhaa. But seriously he can make me scream whenever i saw him on the screen. screen onlyyy ~~~ aiseyyhhh

tempat ke - 3

Image result for jeonghan seventeen

Jeonghan SEVENTEEN.

Jngn salah sngkaaa, tuu memang lelakii okaaay. cuma dia berambut pnjang. FIRST TIME in my life aku dpt terima lelaki berambut pnjang. PERGHH, and he is Jeonghan. angel of SEVENTEEN. Waa i like him sooo muchhh. Sweet face, suara lembut, senyum manis, hohoho ! nan neo naega joha jeonghan-sii. Tngok mukaa jer trus trpikaaaaat, 

kita dh smpai top2 xD seriously, aku sngt sukaa dua guys yg akan diperkenalkan nii...

Top 2

Image result for Luhan

LUHAN :*

Orang yg kenal aku confirm akan kenal Luhan niii... my feveret namjaaa. ececece, dia bukan Korean, but Chinese ! Yeah, he's from Beijing, China. His the reason why i want to learn mandarin xD Even, crush aku yg dluu ops crush xD kenall pkcik Luhan nii. Afiq pun save nama aku dlm contact name Asha Luhan. mmg dluu aku agak fanatik dngn manusia brnama Luhan nii. prnh sembang dngn crush akuu dluu, aku pilih Luhan brbanding diaaa. Pening jugak dia nk layan org gila mcm aku nii.Luhan nii sngggt 'manly'. muka mcm prempuan, acting mcm perempuan tapi tak suka org pnggil dia prempuan, Lelaki yg suka pkai beannie bntuk haiwan. suka acting cute. adehh. Luhan luhaaann. But he can play soccer very well, can play basketball seriously very very well. He is MVP in the team. He can dance, he can sing, he can acting. WOW ! he's so amazing. My Lu-ge ^^ 
Nk rupa Luhan yg manly ?
 nah !

Image result for Luhan

rupa dia yg cute dan manly at the same time

Image result for Luhan

rupa baby

Image result for Luhan

rupa bajet cute

Image result for Luhan

mcm mcm kann xD hahahahhaha


TOP 1

Image result for Amar Baharin

AMAR BAHARIN

atuuudiaaaa, hero melayuuukuu dah tibaaa xD hehehehe, AMAR yg disukaaai *heartbbyong* Dialah lelakii melayuu pujaaaan hatiiii. Mr Amar. hensem kaaan. Isha dngn Roro pasti tak setuju dngn akuu. diorang selalu kutuk pujaan hati akuu nii. Xleh terima aku minat lelaki melayuu hahhahaha. dahsyatt kaaan. Aku sngtt sukaa drama yg dia lakonkaaan. SANGAT ! aku adaa folder dlm laptop akuu khas utk dia jer. FOLDER brtitle 'HIM' Ada drama dia brlakon, ada short video dia dkat station radio ERA FM, ada wajah wajah dia yg aku cilok dari instagram. aku buat ig pun skrg nii khas sbb nk stalk dia. hahahaha. 

Image result for Amar Baharin

hensemnyaaaaa !

Haa, jngn lupaa utk tngok drama brsiri trbaruu diaa, dh nk abis dh pun

AKADKU YG TERAKHIR.

sombong yg amat diaa bila brlakon drama tuu hahahahaha. tapi apapun tetap maintain hensem dan stylo. wuuuu

Image result for Amar Baharin

Image result for Amar Baharin

Image result for Amar Baharin

Image result for Amar Baharin

Image result for Amar Baharin

Image result for Amar Baharin

apa apa sekalipuun, AMAR BAHARIN sngt hensem kekekekek xD

Isha, Roroo-nim, hensem kaaaaan dia. Jngn marah xD hehehehe

OKAY BYE :D

p/s : replay lagu Walking in the rain - Block B






No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))