Wednesday, July 6, 2011

1 murid 1 sukan 1 malaysia!!!

Hari sukan tahunan SMK Kemumin



Hi..arini aku nk story ckit pasal sukan tahunan skul aku..sukan itu selama 2 hari, start 5.7-6.7 2011.ofc0z la juara taun ni milik Nilam yg mmg bnyk kali juara keseluruhan..but aku bukan sep Nilam..aku rumah Mutiara yg taun lps dpt nombor last iaitu no.4..huish! malunyerrr..

Ok nk start stori dahni..

Aku masuk 2 acara jer lompat jauh then lempar cakera!! Mula-mula aku tau yg aku kena masuk lempar cakera aku rasa nk jerit..aku manak cekat nk angkt cakera hok berat tuhh!! Tapi aku xleh nombor p0wn..caros ahh!! Asal aku hepi..hehe..lpstu cikgu suruh aku jadi pengurus..hah?? bakpo pl0p nk suruh aku jadi pengurus nihh..mug0 aku kuat jale..sbbtu cikgu wi ko aku..sejak tu gimari-gimari aku dari rumah sukan aku ke khemah urusetia peserta..sedap ug0p kadang2 tu..rumah Mutiara jarang buleh menang aritu!! Sedih ug0p rasa..hok bny0k menangnyo  ofc0z rumah Nilam..Nilam sokm0..pahtuh masa nk balik cikgu p0wn umum kedudukan pada hari tu saje..mutiara dudk no.last…dngn mata 118 jah..aduhh!!! sedih gil0w aku rasa..



Es0pnyer…

Pagi tuh ada acara perbarisan..aku tngk hok hiasan paling comey ofc0z rumah Delima,sakit mata tngk warna merah sep dio.. siap ada robot lagi..robot tu sap0 lagi kalu bukan bd0p ho x tau malu..kawan aku..kndar..(www.princeeskandarbieber.blogspot.com) hok nomb0r 2 comey ofc0z rumah Nilam penuh ngn kaler biru.. no.3 comey ofc0z rumah Zamrud..kaler hijau lmbg rumah dorank!..rumah Mutiara jah hok sederhana..ore hok bwk bendera p0wn x pakai baju Melayu..sup0 kumpulan lain..tapi sep Mutiara ada p0n-p0n hok taun lepas..ada tanjak,kain ngikat palo..ala tradisional la katakan..lps siap perbarisan..sumo peserta buleh gi di khemah masing2..huh! lego gil0w..letih,panas ada belako..tapi Alhamdulillah arini Mutiara nmp0k menyerlah dari segi acara larian..sumo acara ada nmp0k peserta Mutiara kecuali satu jah hok x menang iaitu acara 4x100 perempuan A..hok len ada belako sep mutiara..sep mutiara nk gorri arini biar buleh naik kedudukan tuh..mls doh eh nk duduk no.last..lps abih sumo acara cikgu p0wn wak acara tambahan untuk para cikgu..lari 100 meter..pengetua aku p0wn ambil bahagian..ni baru cikgu sporting..tapi dio x menang mugo pkp sporting masuk jg0p acara tuh.. pkp la buleh nombor satu nyo..lpstu majlis penutup…sep Mutiara debar gil0w doh..takut keno duduk nombor last pulok..mula start ngn acara perbarisan..satu kejutan yg meme gil0w sep Mutiara buleh no.2..hah?? joloko..x caya belako..no 1 ofc0z che Nilam tuhh..aku ingt Mutiara buleh nombor last perbarisan..rupanyer buleh no 2..Delima x leh..aku ingt Delima atau Zamrud buleh no.2..ruponyo semangat kuning kuat lgiii..pahtuh hop lagi terkejut nyo..Mutiara buleh n0..2.secara keseluruhan..yeah!! mutiara hebatt!! Xd0p hok ngato Mutiara bolok tuh..hehe..snyap belako.cikgu rohana,ustazah Norizan suko gil0w..yeah!! go pearl goo!!..

Ok that’s all

Sori sbb xbubuh gmbr sbb aku x bwa kamera/tep0n..

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))