Thursday, July 14, 2011

Last chapter of English camp punyer cerita

Lps main kat pantai selama 1jam kot..teacher p0wn suruh masuk dorm kjap then trus ke wakaf untk aktiviti outdoor ::treasure hunt:: seronoknyer..lpstu kitorank p0wn main treasure hunt lps main,kitorank p0wn kena masuk d0rm untk kemas brg..(dah nk balik dahhh L sob~~)lpstu kit0rank ke kantin untuk tea break..aku n my buddies mekyah,mekya,senja,mimi ambik tmpt kat kerusi batu sambil makan kuih cekmek,air tea 0..pastu aku p0wn pergi amek beberapa gmbr

Snap-snap

buat apa tu hi-q


bd0p laki yg sp0rting


mc'ya n aku


aku n mimi

dayah! nk tawar air tea ko..


Lps let0p glass..kitorank(aku,mybuddy,azru,apiz,hi-q)p0wn landing dkt bwh p0kok kelapa..sambil berbual dan terjadi beberapa photoshoot di situh..camera(tepon)dayah..dan aku photographernyer..
Snap-snap

hey! buat apa tu..

mc'ya

pic termahal ni..

berbual mesra

Mmg seronok mghabiskan masa bersama di pantai…
Lpstu kami diarahkan berkumpul sambil menunggu bas,kami p0wn main game terakhir ::teka saper saya:: bnyk gaya yg boleh dirakam termasuk gaya aku sendiri..
Snap-snap







Lpstu bas p0wn sampai dan kami p0wn trus bert0lak ke skolah..tapi bila smpai tu..dreba bas tu terlajak (dreba tu nk antr kitorank balik rumah tapi kitorank kesian,so kitorank p0wn suruh antr kat skolah jer) hahaha..pandai tembelang..
Sk0lah!!! Aku rindu kau..chehh!!!
Huhu tamatlah sudah versi English camp ni..kalau aku terkasar bhsa hrp dimaafkan..kpd kengkawan aku mintak maaf lau tertiru ayat ker..apa ker..hrp korank maafkan kerana ni hanya untk hiburan semua..
Dayah thanks! For the picture..
Oklah ! aku blah dulu
Babaii (n_n)
Aishiteruuu!!!

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))