Monday, July 11, 2011

Kwnku x sebulu sbb lelaki ??



Kpd sahabatku yg terbaca entry mesti trtanya sape yg aku maksudkan..0ps!! biarlah rahsia yer..for Hidayah Ismail..nnti aku citer kat kau siapa orgnyer yer..sab000..yerr mekyah!!

Ceritanyer bermula…

ada s0rank kwn aku(a) ni minat kat s0rank laki but bukan dlm klas aku ,bd0p lelaki yg x guna :p from ting … (secret)bd0p ni bukan ncem p0wn..selalu kena panggil kat my dad(cikgu disiplin)eee..susah pula nk sebut…biarlah aku namakan kwnku yg aku (a) dan (b)..

tapi masalahnyer jntn tu benci kat si (a) ni..but  si (a) x tau yg jntn tu benci kat dia..si (a) ni p0wn tau yg si (b) suka kat jntn tu jg0p..so si (a) ni p0wn msj la kat si (b) nk suruh si (b) jeles..tapi si (b) buat tak tau jer..si (b) ni p0wn selalu msj ngn jntn tu mcm si (a) jugak..jntn tu playb0y ofc0z la lyn jer mne2 p0mpuan yg msj ngn dia..jntn tu dulu dia benci jugak ngn si (b) tapi skrg dia dah x benci kat si (b)..dia Cuma benci kat si(a) jer..smpai skrg si (a) x suka kat si (b) walaupun si (a) x prnah bgtau aku dpt cam cara dia selalu ckp ngn aku pasal si (b)..then aku nk wat camne..snypkan jer la..smpailah arini aku rasa nk bukak mulut nk kasi tau..Cuma x kasitau name jer..tapi nnti aku nk kasi tau Dayah..pasal hal ni..

but kesiannyer kat dua gurlz jntn tu x cintakan langsung pada keduanya..langsung tiada perasaan cinta p0wn..gurlz tu jer perasan..~~~~kesian..



p/s: tapi yg aku geramnyerr..kenapa lah gurlz zmn skrg ni mcm timba cari perigi..memalukan kaum bt0llah..mesti jntn tu rasa hebat bila tau yg ada gurlz berebutkan dia…smpai x sebulu..si (a) selalu citer kat aku keburukan si (b)..si (b) pulak buat perkara yg sama..citer kat aku keburukan si (a)..yg kena deranya aku lah..sakit telinga..benc!!!!

oklah..mls lah nk mmbebel lggg!!
ok aku blah dulu
babaii
aishiteru!!!

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))