Monday, July 11, 2011

aku suka amek gmbar..

Photogenic not!!!  Photographer yes!! Sukanyer..

Nk tau tak skrg ni aku tngh kumpul duit nk beli ape??? Cuba teka..(tep0n baru kot) salahla..aku nk beli kamera..kalau boleh nk beli kamera Nikon..aku mmg gil0w ngn kamera tu..tapi lmbat lg kot..kalau nk cpt suruh jer my dad or my mom tambah duit untk aku..sbb apa aku nk beli kamera sbb aku suka amek gmbarlah..bukannyer aku suka bergambar..kena faham istilah tu..maksudnya lain tau..kalau ada event  jer mesti nk amek gmbar lntklah bukan kamera aku p0wn..mcm aritu..aku n my old bezfren nk buat reunion tapi bukan jauh jerk at pantai sabak dkt ngn sk sabak jer..x pyh gi jauh-jauh..sahabatku yg s0wrank tu pemalu ckit..susah bt0l nk amek gmbar dia..tapi masa dia x sdar aku trus amek gmbar..lebam lngn aku kena cubitan mak ketam ni..hehehe..nanti raya nk jumpa ngn dorank lg..ish apa nih..d0p melalut pasal reunion plak..oke mls lah aku nk citer memanjang..blah! dulu yer..

Babaiii..

Aishiteruu!!

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))