Monday, July 11, 2011

luahan bodoh jer..xyah bace lau x phmm

Anis baliklah!! Aku rindukan kau..

Anis..bila aku selalu sbut pasal kau jer..mimi n her femili mesti balik kmpung..benci bt0l aku ngn bd0p sombong tu..aritu ayah cik n his family pergi rumah mimi(ayah no) langsung x jnguk family aku..kata dulu dh x simpn dndam kat ibu aku..aku benci bt0l lah kat keluarga hipokrit mcm dorank!! Mujur lah ada keluarga kau anis..ada jugak sepupu yg boleh dibuat kwn..ciknik p0wn baik ngn ibu aku..saudara perempuan p0wn ada 2 jer..mama awk dngn ibu aku jer..yg len sumer jntn..anis aku hrp nnti raya kau balik yer..aku b0rink tol time raye kalau kena dudk umah jer..sbbtu raya pertama separuh hri jer aku duk umah.. time lain femili aku trus ke rumah nenek aku kat pntai..kat situ aku lebih tenang..hepi..sbb semua org kat situ baik..

Anis hrp kau balik raya taun ni..dan hrp femili Terengganu yg x mengaku org kelantan tu xpyh balik..kalau balik p0wn menyakitkan hati jer..

Haha..puas hati aku..lepas sgalnyer kat sini..

???????????...lntaklah!!
ok aku blah dulu
babaiii
aishiteruu!!

No comments:

Post a Comment

^^ Taknak tinggal komen ker comel-ii dan kiut-ii semua :3