Wednesday, July 13, 2011

cinta monyet..

Ramainyer sahabat aku yg ada secret admire..

Sawadikap!!heloo..testing 1..2..3..ok student sumer sila baca title di ats..hah?? motives apa erk.. ::ramainyer sahabat aku yg ada secret admire:: hehehe taun ni ramai kwn aku yg ada secret admire..tapi disecretkan nama d0wrank..aku tumpang hepi..(but aku hrp aku x jdi mcm tu..ada secret admire!! No way..x maulah..pasti terganggu hidup) tapi aku tngk sahabat b0yz yg meminati ni nmpk gentleman dngn gadis pujaannyer..hahaha..lucu bt0ll..bila diingat smula..tapi xslh kalau nk bercinta aslkan pandai membahagi masa..dan jngn lupa pelajaran,femili,dan kwn-kwn yg sentiasa ada meny0kong di belakang..but aku kesian dngn b0yz yg meminati tu..terpaksa pendam segala perasaanyer..kesian bt0ll aku rasa..mesti seksa bila kena pendam perasaan kita tu..buat shbt b0yz..hrp bersabar erkk..kesian bt0l aku ngn korank..tapi korank!! Xboleh putus asa..kena pandai jga hati si dia..selalu jdi gentleman kerana lelaki begitu disukai wanita/gadis..

Wah-wah..aku bagi nasihat mcm aku dan mengalaminyer..no lah!! Aku bl0m mau mengalaminyer..aku masih mau hidup hepi dan ceria dlm single life aku..okeyh!!

Aku blah! Dulu

Babai (n_n)

Aishiteruu!!!

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))