Monday, July 11, 2011

bunga cinta lelaki

3 perkataan yg org lelaki susah nk sebut..

Ayoo!! Citer pasal org laki la plak…hmm..xpelah kan..sumer shuke.(suka).kan….jngn angry2 ok..ok nk trus straight to the p0int nihhh!!let’s go..

Pada satu hari tu aku tanyalah haikal haris..bukan haiqal 8 yer..ok for iskandar yg akn baca entry ni .. x pyh nk kerut dahi Tanya: bila aku Tanya haikal..c0z kau x dtg hari tu..ok ..aku tnya haikal..apa 3 perkataan yg org laki susah gil0w tahap gaban nk sebut(dayah sori sbb guna ayat awak!! Ayat awk sodappp!!! Nk pinjam buleh kann)(kalau nk curi ayat org ni kena mintak izin ngn tuan dia dulu baru org x mengata di kemudian hari) hehehe..ok back to the stori..haikal p0wn snyp sekojap..then beberapa saat kemudian (kalau x silap aku la)haikal p0wn angguk macam pokko angguk…dia p0wn jwb..tau-tau..dia p0wn sengih..hah!! u all semua tau ker apa 3 perkataan tu..

3 perkataan tu ialah :

I love you

Ops!! Romantiknyerr..eee bt0l ker romantic..menggelikan bulu tengkuk aku ada lahh..mmg lah kita knal lelaki ni sbagai org yg gagah lg berani..kononnnyelah yer ( ada nk tolong tadah tak sbb aku nk termuntah dngn ayat aku sendirik ni)tapi lelaki p0wn ada kelemahan diri iaitu bila dorank jatuh cinta susah bagi dorank menyebut perkataan I love you tu pada gurlz yg dorank suka..so sweet..

Tanda si jejaka jatuh cinta:

·       Tiba- tiba nk tunjuk baik padahal selama ni pemalas gil0..maknanyer..dia nk tunjukkan pada gadis tu yg dia sorang yg rajin..lagilah kalau seorang jejaka tu jatuh cinta pada gadis yg lebih pandai dari dia..dia akan rasa excited nk datang sekolah then rajin plak nk ajak gadis tu study sama-sama..nk tunjukkan pada gadis tu yg dia p0wn tabik dngn peelajaran dia..

·       Tiba-tiba rapat ngn kwn2 baik si gadis tersebut..ahaaa!! ni dah pernah terjadi nih..maksud ayat di atas ialah jejaka tu tiba-tiba kacik main ngn bezfren si gadis tersebut atau pelajar selalu sbut baik ada makna/ada udang di sebalik mee..

·       Berusaha untuk bercakap dngn gadis pujaan. Jejaka ini berharap gadis itu mmbalas sapaan/pertanyaan itu agar boleh lah dia memasang angn-angn sebl0m tid0w nnti..walaup0wn malu tapi biarkan..asl gadis pujaan member resp0n..

·       Jejaka yg jatuh cinta pasti!! Akan memberitahu sahabat karibnya siapa gadis pujaan hatinya..ouch!!! perkara ini mmg wajib berlaku..dlm klas aku p0wn ada berlaku seperti makwa oyap ko haiqal sapa gadis pujaannya..seperti haikal oyap ko iskandar sap0 gadis pujaan hatinya..seperti iskandar oyap ko haikal sap0 supergirl nyerr..ngeee~~~..so alasan apa laagi yg ingin mempertikai kan keterangan ini..x de kan..

·       Rasa cemburu terbit di hati bila gadis pujaan berbicara dngn jejaka lain x kira jejaka itu hensem atau tidak..rasa cemburu itu akan diluahkan dengn memasam muka secara tiba-tiba,memaki hamun org lain tanpa mengetahui apa kesalahn mereka..ish! dasyat sungguh penangan cemburu ni erkk!!

Ok setakat tu jelah info tanda jejaka jatuh cinta yg aku tau..

Aku blah dulu

Babaii

Aishiteruuu!!

No comments:

Post a Comment

You may leave a comment here :))