Wednesday, July 13, 2011

Ah!! Stress!! Stress!!

Kenapa ni ?? aku stress sbb..sbb ape..ce citer x2

Bulan ni aku stress giler pasal kena buat folio,buku skrap dah la nk kena buat 3 buahh!!! Nk kena hntr plak selang minggu jer..cikgu plak bukannya nk ajarkan..tau suruh jer..penat t0l lahh..

Firstly,kena buat buku skrap ICTL..hmm ni lgi truk..tulis beberapa tajuk,pilih,bentuk kumpulan..buat sendiri..hah!! mcm mane nk buat bukknyer nk terangkan lpstu nk kena hntr minggu depan! mati la..sbl0m tu ngepek dulu..ahh!! stress!! Tapi akhirnya siap Cuma nk print jer..

Second..buku skrap sivik..kena buat jg0p ..cikgu bagi masa 3 minggu..ad0ii..msa cikgu bagi tu..kit0rank bl0m siapkan lg buku skrap ICTL..muj0 dlm kumpulan so ada jugak bd0p laki dlm grup..mr eskandar n mr heycarl..mimi n akuu!! Bl0m siap tapi dlm pr0ses..

Third..oh noo!! Ni lgi susah ::kerja kursus sejarah :: ont0xx aarr..bencinyer..padahal bab bl0m abis ag..cikgu plak jarang masuk..pastu langsung x ajar nk wat camna..tapi akhirnya cikgu masuk then bagi contoh foli0 bdop taun lps..alhamdulillah..tapi kena hntr 30 JULAI 2011 !!..

Forth,,hoho..x lama lg..! ops~ bukan x lama lgi tapi nextweek,lps discuss soalan bab 16 pastu mesti nk kena buat foli0 sbb bab dah abis belajar..haru jadinyer..mcm ni

Ad0ii!! Susahnyer bila nk masuk form3 ni..terseksa jiwa raga aku camni..
ok aku blah dulu yerr
babaiii (n_n)
aishiteruu!!

No comments:

Post a Comment

^^ Taknak tinggal komen ker comel-ii dan kiut-ii semua :3