Thursday, December 27, 2012

Esok , aku dah kena daftar skolah !



erk ! Salam Jumaat kea :D

alahai... 



Esok.. semua pelajar yg nk masuk SMK Kemumin dah kena daftar skolah..

walaupun tarikh permulaan persekolahan adalah pada hari Selasa..

tpi Skolah sesajer jer buat pendaftaran awl..

senang kan~~

................

Aku akan masuk tingkatan 4 Amanah ~~

ceh *macam tau-ii jer masuk kelas yg prtama !

papa aku akan ajar subjek SEJARAH dlm kelas aku !

alamak !
tak boleyh dah aku nak main pejam-ii mata ciket masa kelas sejarah..

dahlarh papa aku dah bgi siap-ii bku niey..


SPM kau tau tak !

nk tau tak saper yg tulis bku-ii Sejarah SPM Longman nie..

papa aku yg tulis larh !

ZAMRI TALIB :D

* hehe , takper ker promote papa sendiri kat blog nie ?


btw, bku kat ats tue buku baru tau ! bku utk tahun 2013 :D

aku org prtama yg dpt buku nie :D hewhew~~








okeyh ! semua bku-ii sejarah yg tebal-ii kat atas tue telah ditulis oleh papa aku :D

bnyk tak ? bnyk tak ?

fofular tau papa aku .. hewhew ~~

# hmm.. tak lama lgi..aku larh pg'guna buku papa aku nie..

dahlah masa ak form 3..ak dah guna bku nie


plus : ak nk trus terang niey.. mmg bnyk soalan dri bku wrna kuning yg ditulis papa aku tue yg keluar dalam Trial PMR dan juga PMR sebenar :D

hehe !

nak menjenguk blog papa aku ? sila kan tekan LINK ini :D






No comments:

Post a Comment

^^ Taknak tinggal komen ker comel-ii dan kiut-ii semua :3