Sunday, December 9, 2012

Shisha Bawak Kematian !



kowrnk kenal tak dngn menatam Shisha nie ??
nama cam Shasha kan..
nasib baik bukan Asha ! *jngn burukkan nama ak !

itu menatam bahaya tau !

jngn dup cuba-ii isap larh menatam tue yer wahai remaja-ii yg sebaya dngku :D

Shisha nie tak ubah mcm rokok kea ! lgpown ia lbeyh teruk dri rokok ! takpayah nak mg'gatal mulut sngt nak isap menatam bahaya tue ! isap jer ais krim yg kat kedai bnyk tue ! ish ! geram tol ak ngn pg'hisap shisha nie -.-' 

dalam shisha.shosha tue ada Nikotin, Tar , Tembakau, Karbon Monoksida *asap kenderaan , Karsinogen ,Arsenik *racun tumbuhan.. yg boleh bwk maut , Kromium  dan plumbum ! aduh klau buah plum boley larh ! nie bukan buah plum kea tpi PLUMBUM ! bahaya tau ! ia telah diadun dngn bahan-ii yg mngasyikkan dan mg'khayalkan dan jdilah dia menatam SHISHA nie !

ada ak tngk org pnyer status psal Shisha nie..

" Gua first time sedut shisha, gua layan sampai pening beb. Maklumlah, first time lah katakan. Itu yang pening tu. "

shisha nie bahaya larh kawan ! pliss larh.. ak syunk remaja-ii arinie yg sptutnya bakal jdi pemimpin masa depan.. tolong brhenti larh dri isap natam tue ! tolonglarh,.. wahai remaja-ii sekalian !

klau kowrnk nk baca lgi tntg menatam SHISHA jahanam nie.. sila kelik link ini Kau Tak Takut Mati Ker ??
ak amat memohon jasa baik semua blogger sila bgtau kat kwn-ii yg ada isap shisha tue supaya berhenti ! ak mohon sngt-ii kea :'( 

nasihat dye sblom trlmbt... tak payah nk terliur sngtlarh ngn Shisha yg boleyh bwk mati tue.. kau terliur sngt kan.. kau prgi isap gula-ii lolipop tue.. makan kurma ker... kismis ker...  pliss asal tak isap menatam Shisha jahanam tue !

Bubyye :D

1 comment:

^^ Taknak tinggal komen ker comel-ii dan kiut-ii semua :3